معرفی ۱۱ اپلیکیشن مدیریت هزینه ها

معرفی ۱۱ اپلیکیشن مدیریت هزینه ها

حتما به ذهن شما هم رسیده که یک روش استاندارد و حرفه ای را پیدا کنید که از طریق آن بتوانید دخل و خرج خودتان را به طور حساب شده ای پیش ببرید و اگر هم که شد، قسمتی از درآمدتان را پس انداز بکنید یا با آن ، بخشی از بدهی هایتان را تسویه بکنید.

مهم‌ترین قانون مدیریت هزینه ها این است که بیاییم و کمتر از درآمدمان خرج کنیم اما این کار خیلی سختی است و مسائل زیادی هستند که بر روی تصمیماتی که فرد برای هزینه کردن می گیرد ، اثر می گذارد و ممکن است که برای خیلی از ما ها ، این کار غیر‌ممکن به نظر بیاید . حتما حالا می پرسید که پس راه‌حل این مشکل چیست؟

مدیریت هزینه ها با ۱۱ اپلیکیشن رایگانی که امکان پس‌انداز کردن را می‌دهد

معرفی ۱۱ اپلیکیشن مدیریت هزینه ها

اولین کاری که لازم است بکنید این است که هزینه های خودتان را مدیریت کنید . یکی از راهکارهایی که در پیش رو دارید ، این است که از اپلیکیشن مدیریت هزینه ها استفاده کنید.

یکی از خصوصیات جالب توجه این نرم‌افزارها این است که به شما نشان می دهد که هزینه‌های تکراری شما کدام ها هستند و همچنین به شما می‌گویند که در هر زمانی چه مقدار باید هزینه کنید و تراکنش‌های روزانه‌ شما چگونه به بهترین وجه صورت بگیرند ؟

 

اگر به طور واضحی نمی دانید که هزینه‌هایتان را چگونه مدیریت بکنید ، می توانید برای چند ماه وضعیت خودتان را با استفاده از این اپلیکیشن مدیریت هزینه ها کنترل کنید .
در این جا ۱۱ اپلیکیشن مدیریت هزینه ها را برایتان معرفی می کنیم تا بتوانید یکی یا تعدادی از آن ها را انتخاب کنید و هزینه ها ، خرج ها و سرمایه گذاری های خودتان را مدیریت کنید .

۱ ) Dollarbird

Dollarbird

با این اپلیکیشن مدیریت هزینه ها می توانید دخل و خرج های گذشته و آینده خودتان را بر روی تقویم ثبت کنید و چگونگی اثر گذاشتن آن بر روی حساب بانکی تان را ببینید . این اپلیکیشن کاملا رایگان است . به اطلاعات حساب بانکی متصل نمی شود ولی می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

۲ ) BillGuard

BillGuard

این اپلیکیشن ، هزینه هایتان را از طریق پیگیری نوع ، زمان و مکان آن ها مدیریت می کند . یکی از مزایای رایگان دیگری که دارد ، این است که از هویت شما حفاظت می کند و می توانید از طریق آن ، از ابزار هشدار درز اطلاعات استفاده کنید . درسته که قیمت این نرم افزار رایگان است اما شما سالیانه باید ۸۳/۸۸ دلار بپردازید تا بتوانید از مزایای نظارت بر اعتبار و بیمه هویت آن استفاده کنید . این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود اما نمی توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید .
این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

همچنین بخوانید:  نکاتی درباره مدیریت پول جهت ثروتمند شدن

 

۳ ) LearnVest

LearnVest

در این برنامه شما می توانی هدف های مالی خودتان را تعیین کنید و آن ها را پیگیری نمایید و می آید تراکنش های شما را بر حسب نوع هزینه هایتان دسته بندی می کند . قیمت آن رایگان است اما اگر می خواهید که به شما مشاوره مالی بدهد ، باید سالیانه ۱۹ دلار بدهید .این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود و می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است در سایت این مجموعه آمده:

LearnVest is a registered trademark of The Northwestern Mutual Life Insurance Company. The information on this site is for educational purposes only and may not be pertinent to your individual situation. Any decisions you make about your money are your own. Please see a financial advisor if you want professional help with your finances. Northwestern Mutual is the marketing name for The Northwestern Mutual Life Insurance Company and its subsidiaries in Milwaukee, WI.

 

۴ ) Fudget

این یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که شما به کمک آن می توانید فهرست هزینه ها ، سفر ها و … خودتان را مدیریت بکنید . قیمتش رایگان است اما اگر نسخه بدون تبلیغات آن را می خواهید یا می خواهید از ماشین حساب آن استفاده کنید ، باید سالیانه ۱/۹۹ دلار بپردازید . این اپلیکیشن به اطلاعات حساب شما متصل نمی شود اما می توانید اطلاعات خودتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

۵ ) Goodbudget

Goodbudget

برای خرج های مختلفتان بودجه ای تنظیم می کند و بعد از این که بودجه هر بخش را خرج کردید ، دیگر حق ندارید که پول بیشتری بابت آن بخواهید . قیمت آن رایگان است اما باید سالیانه ۴۵ دلار بدهید تا بتوانید از طریق آن تعداد نا محدودی دسته بندی ایجاد کنید . این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل نمی شود اما می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

۶ ) Mint

کمک می کند که بتوانید هزینه های خودتان را دسته بندی کنید و وقتی که ببیند بودجه شما دارد ته می کشد ، به شما هشدار می دهد . قیمت آن رایگان است . این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود و می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید .این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

همچنین بخوانید:  چطوری به ۱۰k فالوئر اول برسیم ؟

۷ ) Level Money

با این برنامه ، مثل این است که یک کیف پول دیجیتالی داشته باشید . اول می آید هزینه های اجباری و همیشگی را از درآمد شما کسر می کند و بعد به شما می گوید که هر روز ، چقدر می توانید خرج کنید . قیمت آن رایگان است و این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود اما نمی توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید. این اپلیکیشن برای iOS و Android  قابل استفاده است  گفتنی است در سال های اخیر افزایش نصب اپلیکیشن level money اتفاق افتاده.

۸ ) Penny

هزینه های شما را از طریق پیامک ، مدیریت می کند و گرافیک جذاب و دوست داشتنی ای دارد . قیمت آن رایگان است و این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود اما نمی توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

۹ ) mvelopes

mvelopes

می تواند حساب هایتان را با هم ادغام کند و آن ها را به روش کلاسیک ، مدیریت نماید . قیمت آن رایگان است اما اگر می خواهید که به تعداد نا محدودی حساب متصل شوید و هم چنین بدهی های شما را هم مدیریت کند ، لازم است که سالیانه ۹۵ دلار بپردازید . 
این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود و می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید .این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

۱۰ ) Wally

اپلیکیشن walley

این برنامه ، شما را تشویق می کند که هم مدیریت درآمد و هم میزان خریدتان را افزایش بدهید . این اپلیکیشن ، امکان ردیابی مکان هم دارد و قیمت آن کاملا رایگان است . این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل نمی شود اما می توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید . این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است 

۱۱ ) Personal Capital

با این برنامه ، می توانید سرمایه گذاری های خودتان را هم مدیریت کنید و به علاوه ، مدل هایی را برای سرمایه گذاری بازنشستگی و پس انداز برای دانشگاه و … در اختیار شما قرار می دهد. قیمت آن رایگان است اما اگر بخواهید که برای سرمایه گذاری ۲۵۰۰۰ دلار یا بیشتر خودتان از او مشاوره بگیرید، درصدی از سود سرمایه شما را می گیرد ! این برنامه به اطلاعات حساب بانکی شما متصل می شود اما نمی توانید اطلاعاتتان را به طور دستی وارد آن کنید .
این اپلیکیشن برای iOS و Android قابل استفاده است .

همچنین بخوانید:  چطور در طی یک سال درآمد فعلی خود را 30 درصد افزایش دهیم؟

 

همه اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم ، رایگان هستند و می توانید نسخه‌ی پرمیوم آن ها به‌صورت درون برنامه‌ای خریداری بکنید. فقط اگر می خواهید که از بعضی از ویژگی های منحصر به فرد آن مثل برخورداری از مشاوره و ماشین حساب و … استفاده کنید ، باید هزینه ای را به صورت ماهیانه بپردازید . اکثر این اپلیکیشن‌ها قابلیت اتصال به حساب‌های بانکی بین‌المللی را هم دارند .

مدیریت هزینه ها

اگر نگران این مسئله هستید که از اطلاعات حساب‌های بانکی شما توسط این اپلیکیشن‌ها سو استفاده شود و یا این که اغلب از پول نقد استفاده می‌کنید ، بهتر است از نرم‌افزارهایی استفاده کنید که از شما می‌خواهند تا اطلاعات مالی‌تان را به‌صورت دستی وارد آن ها بکنید . درسته که وارد کردن هزینه‌ها و تراکنش‌ها به‌صورت دستی کار چندان آسانی نیست اما در عوض خیال‌تان را از بابت این روش ها راحت می کند ، چون به این ترتیب ، اطلاعات حساب‌های اینترنتی شما ، در اختیار نرم‌افزار قرار نخواهد گرفت .

نتیجه گیری

 

با توجه به توضیحاتی که دادیم ، یکی از این برنامه ها را آگاهانه انتخاب کنید و به آن مقید بمانید تا بتوانید هم دخل و خرج خودتان را با هم دیگر متناسب بکنید و هم این که بتوانید از طریق آن برای خودتان پس اندازی هم به هم بزنید و حتی سرمایه گذاری های کلان کنید ! اما باز هم به شما توصیه می کنیم که با توجه به این که فقط خودتان هستید که به طور شفافی انگیزه ها و اهداف خودتان را از خرج کردن و پس انداز کردن و … می دانید ، راهنمایی های این اپلیکیشن ها را با تفکرات خودتان مطابقت بدهید تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید .

 

سوالات رایج

چرا باید از اپلیکیشن مدیریت هزینه ها استفاده کنیم؟

اگر نمی دانید که هزینه‌هایتان را چگونه مدیریت بکنید، می توانید برای چند ماه وضعیت خودتان را با استفاده از این اپلیکیشن مدیریت هزینه ها کنترل کنید .

بهترین اپلیکیشن مدیریت هزینه چیست؟

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی Mint، برنامه Dollarbird، برنامه NerdWallet، برنامه Fudget و…

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

3 پاسخ

  1. غیر از این اپلیکیشن هایی که معرفی کردید ، این اپ های مدیریت هزینه سفر هم خیلی خوبن، دنگ و دونگ و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود