10  ترند برتر شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 چیست؟

ترند برتر شبکه‌های اجتماعی

 ۱۰  ترند برتر شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ چیست؟

چه محتوایی برای شبکه‌های اجتماعی خود تولید کنم؟  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ چه چیزهایی است. همه چیز به مخاطبان شما باز می‌گردد. آیا به آن‌ها اهمیت می‌دهید؟ برای آن‌ها وقت می‌گذارید؟ آیا در زمان مناسب به  نیاز آن‌ها را برآورده می‌کنید؟نظرشان برای شما اهمیت دارد؟

این سؤالاتی است که همه ما به آنها نیاز داریم و جواب آن‌ها هرساله تغییر می‌کند. ما از برخی افراد واقعاً باهوش خواستم که نظرات خود را در مورد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ بگویند.

 10  ترند برتر شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 چیست؟
۱۰  ترند برتر شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ چیست؟

ترند شماره ۱: ارتباط + اجتماع + تجربه

یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰، بازگشت به اصول اولیه خواهد بود. لیزا بایر، مدیرعامل و مشاور روابط‌عمومی اجتماعی گروه بایر، گفت دیگر ارائه خدمات موردنیاز مشتری کافی نیست، بلکه باید این نگرش جدید را برگزینیم  ارتباطی که ما با مشتریان برقرار می‌کنیم از محصولات و خدماتی که ما به آنها ارائه می‌دهیم،  اهمیت بیشتری دارد.

ترند شماره ۲: استفاده از اینفلوئنسرهای معتبر

 استفاده از اینفلوئنسرهای معتبر، یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ است. کندال برد، مدیر رسانه‌های اجتماعی،DKY، معتقد است که اینفلوئنسرهای معتبر، موثرتر از ” اینفلوئنسرهای قدرتمند” خواهند بود، زیرا اینفلوئنسرهای معتبر، به‌طور منظم از محصولاتی که تبلیغ می‌کنند، استفاده می‌کنند، بعد از آن، محتوای موردنظر خود را به اشتراک می‌گذارند. برد گفت: “کاربران رسانه‌های اجتماعی به داشتن رابطه اجباری با یک برند پی می‌برند و از دیدن این‌گونه تعامل‌ها خسته شده‌اند. من شرکت‌ها را تشویق می‌کنم به دنبال اینفلوئنسرهایی باشند که واقعا از محصول یا خدمات آن‌ها استفاده کنند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

ترند شماره ۳: ایجاد تنوع با TikTok ، Reddit  

ایجاد تنوع، یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰  و یک گرایش اصلی در رسانه‌های اجتماعی، به ویژه در سمت تبلیغات است. فیسبوک دیگر آن فروشگاهی که قبلاً بوده نیست. جمعیت جوانتر طرفدار سیستم عامل اینستاگرام و TikTok و Snapchat هستند. براندون دویل، مدیر عامل و بنیان‌گذار والارومدیا می‌گوید: دسترسی ارگانیک به  TikTok  نتایجی شگفت‌انگیز دارد که تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است.( حتی بهتر از روزهای ابتدایی فیس بوک است) محتوایی قوی ایجاد کنید و در این شبکه‌ها فعالیت کنید. با انجام این کار، برای مشتری‌های ما نتایج باورنکردنی ایجاد شده است. از Reddit نیز استفاده کنید. امروزه، استفاده‌کنندگان از Reddit به سرعت در حال رشد هستند و امروزه برندهای بسیارمعتبری را در Reddit مشاهده می‌کنید.

ترند شماره ۴: تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

 تجزیه و تحلیل یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ است. سام راچلویچ، مدیر ارشد استراتژی دیجیتال و تجزیه و تحلیل داده‌های ورشاووسکی، گفت: در رسانه‌های اجتماعی هزینه‌های بسیار زیادی صرف می‌شود ( برای تبلیغات، برنامه‌های تأثیرگذار، برنامه‌های ارگانیک و غیره)، که این هزینه‌ها روز به روز افزایش می‌یابد. بازاریابان هوشمند از برنامه‌های تحلیلی استفاده می‌کنند و با سنجیدن جوانب کار شروع به سرمایه‌گذاری می‌کنند و فراتر از استانداردهای روزمره عمل کرده و معیارهای معناداری را انتخاب می‌کنند که اهداف سازمانی را برای آن‌ها محقق سازد.

 بنیانگذار و مدیرعامل،Zimana Analytics، گفت: “به معیارهای عمیق‌تر و بهتری برای توصیف چگونگی تأثیرگذاری رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده و تجارت محلی نیاز است. سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی باید داشبورد تحلیلی خود را تازه کنند تا شفافیت بیشتری در رابطه با اندازه‌گیری‌ها فراهم کنند.”

ترند شماره ۵: از مشاوره کارمندان، به نفع خود استفاده کنید

نقش کارمندان در موفقیت شرکتتان، بیشتر از آنی است که فکر می‌کنید. اهمیت به کارمندان و توانمدسازی آن‌ها، یک ترند مهم در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ است. برندهایی در این موج تحول پیروز می‌شوند که کارمندانی توانمند در اختیار داشته باشند. کارمندان خود را توانمند کنید. آنها به برند شما قدرت دهند. محتوای تولید شده توسط کارمندان، به پابرجا ماندن برند شما کمک می‌کند.

ترند شماره ۶: خلاق باشید

 هیچ‌کس دوست ندارد وارد یک پیج خسته‌کننده شود که پست‌های خسته‌کننده دارد و مطالب آن که در مورد زندگی آن‌ها صدق نمی‌کند یا مشکلات آنها را برطرف نمی‌کند؟ یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ خلاقانه نوشتن است.

سال ۲۰۲۰ را، جالب توجه شروع کنید. هیچ کس به تبلیغات شما اهمیت نمی‌دهد مگر اینکه ارزش خود را با ارائه محتوای باکیفیت، نشان داده باشید. خود را در جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید و به نحوه ارتباط با آن‌ها فکر کنید. فیلم‌های متحرک کم حجم بسازید که به بیننده الهام ببخشد.

ترند شماره ۷: استوری‌ها

یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ ، بهره‌گیری از استوری‌ها است. ماری اسمیت، استراتژیست رسانه‌های اجتماعی، می‌گوید: برندها و مشاغل هوشمند در سال ۲۰۲۰ ، باید از یک استراتژی استوری خوب بهره ببرند و تصاویر روزانه، فیلم‌های میکرو و محتواهای باارزش و خلاقانه را برای مخاطب به اشتراک بگذارند.

سارا کلارک، استراتژیست رسانه  معتقد است که مصرف محتوای زودگذر (محتوای رسانه های اجتماعی که فقط برای مدت زمان محدود در دسترس است و سپس از بین می رود) در سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد یافت. استوری‌ها راهی مناسب برای جلب توجه مخاطبانی است که عاشق محتوای خلاق هستند و برای چند ثانیه نمایش داده می‌شوند.

کلارک گفت، برندها و مشاغل هوشمند اگر می‌خواهند سطح بالاتری از موفقیت برسند باید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهند، تمرکز بیشتری در استراتژی بازاریابی خود در سال ۲۰۲۰ ایجاد کنند.

ترند شماره ۸: از رسانه های اجتماعی به عنوان موتور جستجو استفاده کنید

آیا از رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک مستقیم و جستجوی مارک استفاده می کنید؟ اگر اینطور نیست ، در سال۲۰۲۰  باید از این امکان استفاده کنید. یک ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ استفاده از رسانه اجتماعی برای هدایت ترافیک مستقیم است.

ترند شماره ۹: YouTube و Video

ممکن است به اشتراک گذاشتن فیلم، ترند جدید داغ نباشد، اما ترند مهمی در رسانه‌های اجتماعی باقی مانده است.۲۰۲۰ سالی است که محتوای ویدیو در رسانه های اجتماعی دیگر یک چیز خوب نیست بلکه یک امر ضروری است.  مشتریانی که فیلم های آنلاین را مشاهده می‌کنند، بیشتر از همتایان خود نسبت به خرید اقدام می‌کنند. به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان انتظار دارند، محتوای ویدیویی را از برندی که قصد تجارت با آنها را دارند.

 اگر شروع به امتحان تاثیر ویدیو در پیج خود، نکرده‌اید، اکنون زمان آن رسیده که رقیب خود را پشت سر بگذارید. فراموش نکنید: YouTube یک بستر رسانه اجتماعی مهم و بزرگتر از فیس‌بوک است.

طبق آخرین آمارها که این واقعیت مهم را شامل می‌شود، YouTube سایت شماره ۲ در وب است (بعد از گوگل) در حالی که فیس‌بوک در رتبه چهارم الکسا قرار دارد.

ترند شماره ۱۰: اهرم UGC

یک  ترند شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰  استفاده از اهرم  UGC است. طبق گفته های کریستی کلوگگ، مدیر عامل و بنیان‌گذار Dazzling Digital، محتواهایی که مخاطبان شما ایجاد می‌کنند، برای برند شما ارزشمند است. مشتریان شما (و مشتریان بالقوه) محتوای ارسال شده توسط همسالان خود را بسیار قابل اعتمادتر و قانع‌کننده‌تر از محتوا می‌دانند که خود برند ایجاد می‌کند.

مخاطبان خود را تشویق کنید تاعکس محصولاتی که از پیج شما خریداری کرده‌اند را برای شما بفرستند تا در پیج خود قرار دهید و مسابقه‌هایی را برگزار کنید که UGC را هدایت کند.

سخن آخر

۱۰ ترند در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ را گفتیم. کلید اصلی موفقیت در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت دادن به مخاطب و افزایش تعامل با آنان است.

 

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

  پس‌انداز کردن: ۵ مرحله برای شروع پس‌انداز

بهبودی بعد از یک شکست: توصیه‌هایی برای سربلند کردن پس از فرو افتادن

دلایل شکست کسب و کار ها و راه حل های نوین برای موفقیت یک کسب و کار

پس از رسیدن به موفقیت مالی چه می شود؟

چرا بیشتر مردم به سراغ سرمایه‌ گذاری در بورس می روند؟ آیا وارد بورس بشم؟

۱۷ عادت میلیونرهای خودساخته ، از زبان فردی که ۵ سال در این زمینه مطالعه داشته!

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دریافت لینک دانلود