برنامه روزانه یک فروشنده موفق
فروش و بازاریابی

برنامه روزانه یک فروشنده موفق

فروش از جمله حرفه‌هایی است که بسیاری از مردم به آن علاقه دارند. اما تنها علاقه داشتن به فروش کافی نیست و برای موفقیت در

فروشنده کیست؟
فروش و بازاریابی

فروشنده کیست؟

فروشنده ها به عنوان افرادی که محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه می کنند، نقش بسیار مهمی در جامعه دارند. از یک جانب،

بهترین کتاب فروش تلفنی
فروش و بازاریابی

بهترین کتاب فروش تلفنی

برای هر کسی که در حوزه فروش تلفنی فعالیت می‌کند، داشتن دانش و مهارت‌های لازم بسیار حائز اهمیت است. یکی از موضوعات مهمی که در

بهترین کتاب های بازاریابی و فروش
فروش و بازاریابی

بهترین کتاب های بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش دو حوزه مهم در دنیای کسب و کار هستند که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. به طور خلاصه، بازاریابی به شکلی است

مدل RFM چیست؟
فروش و بازاریابی

مدل RFM چیست؟

 مدل RFM یکی از مدل‌های تجارت الکترونیک است که برای شناخت بهتر و برآورد عملکرد مشتریان استفاده می‌شود. حروف اول کلمات Recency، Frequency  و Monetary

مزایای CRM چیست؟
فروش و بازاریابی

مزایای CRM چیست؟

امروزه نگهداری و بهبود روابط با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، به عنوان یکی از اصول اساسی بازاریابی و فروش محصولات و خدمات توسط

تاثیر CRM در کسب و کار و فروش
فروش و بازاریابی

تاثیر CRM در کسب و کار و فروش

باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و بسیاری از کسب و کارهای دیگر، امروزه با چالش‌هایی مواجه هستند که هر یک نیازمند راه‌حل‌های جدیدی

فروش و بازاریابی

معرفی کامل بهترین نرم افزار CRM

در دنیای امروز، روابط با مشتریان برای هر کسب و کار بسیار مهم است. با این حال، مدیریت این روابط به درستی و به صورت

آشنایی با انواع CRM
فروش و بازاریابی

آشنایی با انواع CRM

روابط با مشتریان به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها، همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته است. در چند دهه اخیر، با پیشرفت فناوری

نقش پیگیری در بازاریابی تلفنی
فروش و بازاریابی

نقش پیگیری در بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از روش‌های مؤثر در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است. در این روش، با استفاده از تماس‌های تلفنی، با مشتریان بالقوه

دریافت لینک دانلود