قوانینی که شما را پولدارتر و زندگی‌تان را آسان‌تر می‌سازد

قوانینی که شما را پولدارتر و زندگی‌تان را آسان‌تر می‌سازد

قوانینی که شما را پولدارتر و زندگی‌تان را آسان‌تر می‌سازد

بیشتر افراد در تصمیم‌گیری مشکل دارند. نمی‌دانند چگونه زندگی‌شان پربارتر و با ابتکار عمل بیشتری همراه باشد. اگر در این دسته قرار دارید، مقاله‌ی زیر برای شما نوشته شده است.

سال‌ها ما به قوانینی عادت کردیم که در شرایط دشوار به کمک‌مان می‌آید، زمان زیادی به آن اختصاص دادیم و باعث جلو زدن ما از دیگران شد. این قوانین مطابق زندگی واقعی هستند و خوب است که همیشه مجموعه‌ای از این ابزارها را همراه‌تان داشته باشید، این‌ها، قوانین زندگی نام دارد.

قوانینی که شما را پولدارتر و زندگی‌تان را آسان‌تر می‌سازد
قوانینی که شما را پولدارتر و زندگی‌تان را آسان‌تر می‌سازد
پیشنهاد می‌کنیم فهرست زیر را به دقت بررسی کنید و قوانین زندگی را که به کارتان می‌آید یادداشت کنید. زمانی که ابزار مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید، شما آماده شروع هستید.

قوانین زندگی شامل موارد زیر است:

۱- قانون ۱۰۰:۱۰:۳:۱، قانون سرمایه‌گذاری

  • این قانون برای کسانی‌ است که به سرمایه‌گذاری در املاک علاقه دارند.

سرمایه‌گذار حداقل باید ۱۰۰ خانه را ببیند. از بین آنها ۱۰ مورد را انتخاب کند که سوددهی بیشتری دارد. در میان ۱۰ مورد انتخابی سرمایه‌گذار با سرسختی سه مورد را برمی‌گزیند و از این ۳ پیشنهاد فقط به ۱ مورد می‌رسد. در نهایت همه چیز قرار است که به موردی ختم شود که بیشترین سود را برای شما دارد. این روند تکرار می‌شود. عجله موجب می‌شود سرمایه‌ی شما به خطر بیفتد.

همچنین بخوانید:  ۵ قانون موفقیت در اینستاگرام

 

۲- قانون «برش از شما و برداشتن از من»

چه قانون محشری. این قانون را یکی از بازاریاب‎های ما که ۲۰ میلیون دلار فروخت به ما یاد داد. همه چیز را مانند آخرین تکه کیک در یخچال تصور کنید. یکی از طرفین برش می‌زند و دیگری نیمه‌ی دلخواهش را برمی‌دارد. قانون شگفت‌انگیزی که به هر دو نفر قدرت می‌دهد، هر دو برنده می‌شود و نتیجه یک برش بی‌نقص است. این قانون هم در زندگی و هم در کسب‌وکار به خوبی جواب می‌دهد.

 

۳- قانون ۱۰۰ ساعت

یکی از قوانین زندگی آدم‌های موفق! این قانون برای اولویت‌بندی توانایی‌هایتان است. شما ۱۰۰ ساعت و ۳ ظرف برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارید.

  • سطل اول: کارهایی که در انجام آن عالی هستید.
  • سطل دوم: کارهایی که در انجام آن متوسط هستید.
  • سطل سوم: کارهایی که در انجام آن ضعیف هستید.

۱۰۰ ساعت را چطور تقسیم‌بندی می‌کنید. شاید جواب شما برای هر ظرف ۳۳ درصد باشد اما کمی صبر کنید. آدم‌های موفق ۸۰ ساعت را در ظرف اول، ۱۰ ساعت را در ظرف دوم و ۱۰ ساعت را در ظرف سوم قرار می‌دهند.

شما باید در قسمت‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که در انجام آن عالی هستید. همه چیز را فراموش کنید و روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. این تمرکز یعنی به سمت پیروزی قدم برمی‌دارید. هر چیز دیگر نتیجه‌ی متوسط یا بدی دارد.

 

۴- قانون ۱۰:۱۰:۱۰

نتیجه‌ی این قانون عالی است. زمانی که شما نگران کاری هستید از قانون ۱۰:۱۰:۱۰ استفاده کنید. در ۱۰ دقیقه‌ی اول چه احساسی دارم؟ در ۱۰ ماه آینده چطور؟

یک انتخاب ممکن است در لحظه جذاب به نظر بیاید اما در آینده میان مدت یا بلند مدت عوارضش آشکار می‌شود یا کاری ممکن است در ۱۰ دقیقه‌ی اول بد به نظر برسد، اما سود عالی داشته باشد. این قانون یکی از قوانین زندگی است که آدم‌های موفق از آن استفاده می‌کنند.

۵- قانون ۵ صبح

قانون 5 صبحبسیاری از آدم‌های موفق ۵ صبح بیدار می‌شوند و خیلی از آنها کمتر از ۶ ساعت می‌خوابند. این قانون را امتحان کنید و یک ساعت اول را به سه تا ۲۰ دقیقه تقسیم کنید.

همچنین بخوانید:  4 عادت موفق ها برای شروع کار

۲۰ دقیقه‌ی اول از تخت بیرون بیایید و نرمش کنید. شنای سوئدی حرکتی‌ است که شما را از حالت خواب‌آلودگی بیرون می‌آورد.

در ۲۰ دقیقه‌ی بعدی چیز جدیدی یاد بگیرید. هرچقدر محتوای یادگیری متفاوت باشد، بهتر است.

۲۰ دقیقه‌ی سوم برنامه‌ریزی کنید. اهداف روزانه را یادداشت کنید.

ساعت ۶ شما آماده انجام کار هستید.

ما کارهای ضروری‌مان را تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌دهیم. سپس کمی استراحت می‌کنیم و دوباره کار را ادامه می‌دهیم. وقتی که همه در ساعات معمولی کار می‌کنند ما تغییرات را در این زمان‌های ناب رقم می‌زنیم. ما از اعضای باشگاه پنج صبح هستیم.

۶- قانون ۲ دقیقه

قانون ۲ دقیقه، مهم‌ترین قانون این فهرست است.

قانون ۲ دقیقه به این صورت است: ۲ دقیقه وقت بگذارید و کارتان را شروع کنید.

کاری را که لازم است فوری انجام دهید به تاخیر نیندازید. این تاخیر به خاطر احساس نگرانی است که از انجام کار داریم. همچنین پیروزی‌های کوچک حس خلاقیت را در ما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود در طول روز آن را ادامه بدهیم.

قانون دو دقیقه علاج درد پشت‌گوش‌اندازهاست.

اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید، خودتان را مجبور کنید برای ۲ دقیقه به آن مشغول شوید. اگر خواستید پس از آن استراحت کنید اما سعی کنید ۲ دقیقه‌ی کامل حواس‌تان به کار باشد، کار سختی نیست. نه؟

تحقیقات نشان می‌دهد این ۲ دقیقه‌ی اول، سخت‌ترین مرحله انجام کار است و اگر از پس آن بربیایید، ادامه‌ی کار آسان خواهد بود.

به این مثال فکر کنید: مثلا شما نمی‌خواهید مسواک بزنید. به خودتان بگویید فقط یکی از دندان‌ها را مسواک می‌زنید و پس از آن در صورت تمایل مسواک زدن را متوقف می‌کنید. وقتی که این کار را انجام دادید، آیا می‌توانید به مسواک زدن ادامه ندهید؟
  • از قانون ۲ دقیقه استفاده کنید و تنبلی را کنار بگذارید.
همچنین بخوانید:  راز های داشتن یک محتوای ویدئویی عالی

۷- قانون طلایی

این یکی از باارزش‌ترین قوانین زندگی و پایه‌ی بسیاری از ادیان است.

لطفا قانون طلایی را با من تکرار کنید:

با دیگران طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. مثل خودت به همسایه‌ات عشق بورز. هنگامی که کسی به شما کمک می‌کند شما هم به آنها کمک کنید. زمانی که در زندگی به مشکلی گرفتار شوید، شاید کمک بقیه مسیر زندگی‌تان را عوض کند.

 

۸- پول = قانون زمان

این قانون به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند بودجه‌بندی ماهانه‌ی دقیقی داشته باشند.

به این صورت:

پول را به صورت زمان تصور کنید

شما ۱۰ ساعت پرداخت می‌کنید و یک کت ۱۵۰ دلاری می‌خرید؟

آیا آن کت اندازه‌ی ۱۵ ساعت کاری ارزش دارد؟

با تقسیم قیمت‌ها به ساعات کاری شما ارزش چیزها را متفاوت می‌بینید. می‌دانید برای پول درآوردن سخت کار می‌کنید و بهتر می‌فهمید هر چیزی چه مقدار می‌ارزد. آیا ارزش دارد که سه ماه تعطیلات کار کنید و فلان چیز را بخرید؟

شما می‌فهمید که خرید بعضی چیزها منطقی نیستند در حالی که حساب وسایل دیگر جداست.

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود