چند وب سایت برای کسب درآمد آنلاین و ایده های برای راه اندازی یک کسب و کار

کسب درآمد آنلاین

چند وب سایت برای کسب درآمد آنلاین و ایده های برای راه اندازی یک کسب و کار

اگر می‌خواهید یک شغل جانبی برای کسب درآمد منظم و نیمه وقت داشته باشید یا به دنبال بدست آوردن درآمدی فوری هستید، کسب درآمد آنلاین راه ساده‌ای نیست. بنابراین، اگر می‌خواهید یک راه قابل اعتماد برای کسب درآمد پیدا کنید و یا پولی را سریع به دست بیاورید، برای شما چندین ایده برای کسب درآمد آنلاین داریم. تعدادی از وبسایت هایی که برای کسب درآمد آنلاین پیشنهاد می‌شوند عبارتند از:

ایده هایی برای کسب و کار
ایده هایی برای کسب و کار

1) Fiverr.com

2) Etsy.com

3) TaskRabbit.com

4) Wonder.com

5) ThredUp.com

6) Swap.com

7) Gazelle.com

8) Cardpool.com

9) OfferUp.com

بسته به اینکه آیا به دنبال کسب درآمد سریع یا دراز مدت هستید، هر وب سایت کسب درآمدی را که متناسب با نیاز و به سود و منفعت شما است ارائه می‌دهد. پس برای اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به هر سایت را مطالعه کنید.

1) Fiverr

Fiverr به عنوان یک وب سایت برای کسب درآمد، بسیار محبوب است و می‌تواند برای کسانی که خود اشتغالی دارند بسیار مفید باشد. آیا چیزی راجع به انیمیشن‌های دیجیتالی می دانید؟ شما می‌توانید برای کسی کار کنید که این چنین مهارت‌هایی را ندارد تا بتوانید کسب درآمد کنید. حتی بهتر است که یک سری فعالیت‌های اینترنتی را برای کسب درآمد سریع‌تر انجام دهید. اما احتمالاً می دانید که با این روش‌ها شما ثروتمند نخواهید شد. هدف اصلی این وبسایت این است: ارائه خدمات خود اشتغالی برای آموزش تاسیس یک شرکت. نام اصلی این وبسایت هم برگرفته از این مسئله است که بعضی از مردم به ازای انجام هر کار 5 دلار دریافت می‌کنند. با این حال اگر شما انسان پیگیری هستید می‌توانید در دراز مدت مبلغ قابل توجهی به عنوان درآمد کسب کنید.

همچنین بخوانید:  بررسی 5 مسیر تضمینی موفقیت برای افراد زیر 20 سال

 

2)Etsy

آیا شما انسان با مهارت های خاص هستید؟ اگر شما هنرمند هستید و از آن دسته انسان‌هایی هستید که می‌توانید جواهرات و یا محصولاتی دیگر را به بهترین شکل و به صورت مشتری پسند طراحی کنید، Etsy مکانی برای فروش محصولات شما خواهد بود. پس می‌توانید برای خرید محصولاتی از کارآفرینان خلاق و ماهر به Etsy  سر بزنید.

 

3)TaskRabbit

آیا می‌خواهید دستان خود را آلوده ببینید؟ مثلاً فکر کنید که قرار است باغ یا ماشین کسی را تمیز کنید. افراد به این سایت مراجعه می‌کنند تا با افرادی که مایل به انجام وظایف مختلف برای آن‌ها هستند، آشنا شوند، مانند مرتب کردن قفسه کتاب یا اجرای یک دستور. وظایف و کارهای زیادی در این سایت وجود دارد و این شغل می‌تواند به صورت پاره وقت یا نیمه وقت باشد.

یادداشت: کسب در آمد از این سایت در ایران وجود ندارد. اما می توان به عنوان یک ایده بهش نگاه کرد و این سازوکار را در ایران اجرا کرد. 

 

4) Wonder

از Wonder می توان به عنوان یک وب سایت برای کسب درآمد نام برد. کسانی که نیاز دارند تحقیقاتی برای آن‌ها انجام شود، به این سایت مراجعه می‌کنند. این سایت کسی را استخدام نمی‌کند، بلکه همه می‌توانند در آن فعالیت کنند. ثبت نام در این وب سایت تقریباً پنج دقیقه طول می‌کشد. اگر کسانی شما را برای انجام تحقیق و ریسرچ مناسب ببینند، می‌توانید به داشبرد آن‌ها دسترسی داشته باشید. پس اگر توانایی پاسخ به یک سری سوالات مدیریتی و یا اطلاعات نوشته شده در کتب را دارید، می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید.

به طور خلاصه این سایت مختص کسانی است که از تحقیق راجع به مسائل و پاسخ به سؤالات لذت می‌برند. از این رو برای کسانی که صرفاً به دنبال کسب درآمد سریع هستند مناسب نخواهد بود.

 

همچنین بخوانید:  حتی اگر تازه کاری شبیه حرفه ای ها باش

5)ThredUp

در فروشگاه‌های آنلاین لباس، لباس‌های زنانه و بچه گانه به فروش می‌رسد. روش کار آن‌ها به این ترتیب است که لباس‌های خود را در این سایت به همراه برچسب الکترونیکی مربوط به آن قرار می‌دهید و این سایت ارزش لباس شما را تخمین خواهد زد. آن‌ها به دنبال لباس‌های خوب و زیبا با برندهای محبوب هستند. علاوه بر اینکه می‌توانید لباس‌های خود را در مکان‌هایی که مختص فروش لباس‌های دست دوم است به فروش برسانید، این سایت مکان خوبی برای فروش لباس‌هایی است که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید. نکته جالب توجه این است که از مبلغ فروش لباس‌های خود می‌توانید لباس‌های دیگری که مورد پسند شما است و در این سایت عرضه می‌شوند خریداری کنید.

 

یادداشت: در کشوری مثل انگلستان ترند استفاده از لباس‌های کهنه مطرح شده است. دوست داران محیط زیست و طبیعت بر این ترند توجه بیشتری نشان می دهند. شما هم می توانید نوع ایرانی این کسب و کار را در کشور خودمان راه اندازی کنید.

 

6)Swap

Swap به عنوان یک وب سایت برای کسب درآمد بسیار مورد توجه است. به گونه ای که مانند مورد پنج یک فروشگاه آنلاین است که پس از بارگذاری لباس‌ها و اسباب بازی‌های بدون استفاده خود در این فروشگاه آنلاین، آن‌ها را برای شما به فروش می‌رساند. ممکن است اجناس یا اقلامی که برای فروش در این سایت قرار داده‌اید به فروش نرسند، در این صورت نیاز دارید که مبلغی را برای پس گرفتن اجناس خود به این سایت پرداخت کنید. تصور کنید که لباس یا اسباب بازی‌هایی که شما برای فروش به این سایت می‌سپارید بسیار مورد علاقه مردم باشد، پس شانس آن‌ها برای فروش بالا خواهد رفت.

 

یادداشت: ایده جالب برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، اسباب بازی یکی از پر فروش ترین کالاها در ایران است.

 

7)Gazelle

در Gazelle به عنوان یک وب سایت برای کسب درآمد می‌توانید تجهیزات الکترونیکی خود مانند گوشی تلفن همراه یا سایر وسایلی که نیازی به آن‌ها ندارید را به فروش برسانید. این وب سایت مبلغی پیشنهادی برای اجناس شما تعیین می‌کند. در صورتی که بپذیرید می‌توانید آن‌ها را برای فروش ارسال کنید. این سایت هزینه‌های حمل و نقل را می‌پردازد و باید برای دریافت هزینه ایمیل خود را چک کنید. البته این نوع فروش وسیله، شما را ثروتمند نخواهد کرد، اما بهترین روش برای کسب درآمد و فروش لوازمی است که نیاز به آن‌ها ندارید.

همچنین بخوانید:  مطمئن ترین راه ها برای افزایش سطح انرژی و کارایی افراد

 

8)Cardpool

Cardpool یک وب سایت برای کسب درآمد است که در زمینه فروش کارت هدیه یکی از بهترین و محبوب‌ترین سایت‌ها به شمار می‌رود. شاید برخی از کارت‌های هدیه‌ی کریسمس و یا هر مناسبت دیگری که دریافت کرده‌اید، استفاده نشده‌اند. این وبسایت قیمت پیشنهادی خود را به شما اعلام می‌کند و در صورتی که با آن موافقت کردید می‌توانید با دریافت پول نقد کارت مورد نظر را به آن‌ها تحویل دهید.

یادداشت: این کسب و کار را در ایران می‌توان با فروش سایر کالاها مثل کتاب‌های دست دوم شروع کرد.

 

9)OfferUp

اگر شما انرژی و حوصله عرضه اجناس خود در مغازه‌های مربوط به فروش لوازم دست دوم را ندارید، این وبسایت می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. می‌توانید از جنس مورد نظر خود عکس گرفته و آن را به همراه قیمت پیشنهادی خود به این وب سایت بفرستید. در صورتی که شخصی تمایل به خرید و همچنین مبلغ کافی برای پرداخت بابت آن را داشته باشد، برای شما پیامی ارسال می کند. پس در یک مکان مشخص قرار برای تحویل جنس و دریافت مبلغ قرار می گذارید.

البته این نوع عرضه و فروش کالا نسبت به باقی فروش های آنلاینی که در این مقاله توضیح داده شد کمی متفاوت است. اما برخی کاربران بر این باورند که این نوع فروش از سایر موارد راحت تر است. چون با دانلود یک اپلیکیشن می توانید کالاهای مورد نظر خود را جست و جو کنید و مستقیما با فروشنده یا خریدار در ارتباط باشید.

 

یادداشت: این نوع فروشگاه ها در ایران نیز وجود دارد. مثلا بازار و شیپور نمونه‌های این نوع کسب و کار هستند. اما آیا فکر کردید که اگر یک کالای تخصصی را به این مدل بفروشید چقدر جذاب و فراگیر می شود؟

 

 

 

مقالات خواندنی: 

13 مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

۷ راهکار عالی برای کسب درآمد آنلاین

بهترین روش کسب درآمد غیر فعال 

افزایش درآمد به روش ایرانی‌ها

پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

10 توصیه برای رسیدن به هدف هر آنچه که در زندگی می‌خواهید

خود اشتغالی و بهترین فرصت‌های شغلی مربوط به کسب و کارهای کوچک در سال 2019

 

برترین‌های رادیو موفقیت:

چطور در طی دو سال به یک میلیارد درآمد برسیم؟

مثلث درآمدزایی از مهارت‌ها

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود