پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

کسب درآمد در اینستاگرام

پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

سال گذشته اینستاگرام به ابزاری قدرتمند در دنیای بازاریابی در سراسر جهان تبدیل شد. از ماه ژانویه، ماهانه به طور متوسط ۱۰۰ میلیون کاربر به صورت فعال در اینستاگرام فعالیت داشته‌اند، و مجموعاً در حال حاضر ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه و ۷۵ میلیون کاربر روزانه در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت دارند و از پست‌های آن دیدن می‌کنند.

بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از برندها درصد قابل توجهی از بودجه بازاریابی خود را به شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام اختصاص می‌دهند. حال اگر می‌خواهید از اکانت اینستاگرامی خود کسب درآمد کنید، پیشنهاد ما این است که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 کسب درآمد در اینستاگرام
کسب درآمد در اینستاگرام

آن چه که شما در ابتدا برای کسب درآمد در اینستاگرام و ایجاد یک پیج مناسب باید انجام دهید این است که دنبال کنندگان فعالی را جذب کنید. زیرا بسیاری از برندها انتظار دارند که دنبال کنندگان یک صفحه فعال و کاربرانی دائمی باشند. اما اگر صفحه شما با مشکل کمبود دنبال کننده رو به رو هست، راه‌های ساده‌ای وجود دارد تا دنبال کنندگان اکانت خود را افزایش دهید؛ در حالی که انتظاراتی از صفحه شما به عنوان یک اکانت حرفه‌ای می‌رود را برآورد کنید.

پیشنهاد اول

الف) پیشنهاد اول ما این است که بیوگرافی و اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق در صفحه خود درج کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل روش‌های ارتباط با شما، اهداف اکانت و یا پیج شما و ملیت و کشور محل زندگی شما باشد. برای آن که راه دستیابی به پیج خود را ممکن و راحت‌تر کنید می‌توانید از یک سری کلمات کلیدی و هشتگ استفاده کنید.

همچنین بخوانید:  کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020

 

پیشنهاد دوم

ب) مرتباً پست بگذارید. برای افزایش تعداد دنبال کنندگان نیاز دارید که هر روز تعدادی پست و عکس جدید در پیج خود قرار دهید اما نکته قابل ذکر این است همه پست‌ها را به صورت یکجا بارگذاری نکنید زیرا ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و مورد پسند کاربران نباشد. اگر نمی‌توانید هر روز پست‌های فراوانی به اشتراک بگذارید، اطمینان حاصل کنید که روزانه توانایی قرار دادن یک پست به همراه یک عکس با کیفیت و زیبا را دارید.

 

پیشنهاد سوم

پ) عکس‌های خوبی را انتخاب کنید. اطمینان داشته باشید که عکس‌های شما کیفیت بالایی دارند و می‌توانند برای مخاطب جذاب باشند. نباید هیچ انتظار و بازخورد خوشایندی از یک عکس با کیفیت پایین و یا نامناسب داشته باشید. بنابراین تمام سعی خود را برای بهبود کیفیت و همچنین تناسب و زیبایی عکس مورد نظر صرف کنید.

 

پیشنهاد چهارم

ت) از هشتگ های مناسب استفاده کنید. بدون هشتگ مناسب، تصاویر شما بازدهی و نتیجه مناسب را نخواهند داشت.

پیشنهاد پنجم

ث) با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. هر روزِ زمانی را به ارتباط با دنبال کنندگان خود و کسانی که به نوعی در پیج شما نقش مثبتی دارند اختصاص دهید، به گونه‌ای که برای آن‌ها کامنت یا نظر بگذارید و پست‌های آن‌ها را لایک کنید.

به طور کلی در صورتی که پست‌های جذاب و مفید در پیج خود قرار دهید، افراد بیشتری اکانت شما را دنبال خواهند کرد و به فالور یا دنبال کننده دائمی پیج شما تبدیل می‌شوند.

حال به این سؤال می‌رسیم که چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

 

همچنین بخوانید:  چگونگی کسب موفقیت با استفاده بهینه از زمان

۱) بازاریابی فروش

یکی از روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام بازاریابی فروش است. کسب درآمد با این روش بدین صورت است که محصولی را در پیج خود تبلیغ می‌کنید و به ازای هر بار فروش می‌توانید سود خود را دریافت کنید. اغلب وبلاگ نویسان در سایت خود از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. به گونه‌ای که آگهی‌هایی را در قسمت‌های کناری سایت خود قرار می‌دهند و هرکدام یک محصول، یک برند و … را تبلیغ می‌کنند. مشابه این روش در پیج های اینستاگرام نیز امکان پذیر است. بدین ترتیب که پست‌هایی شامل تصاویر جذابی از محصولات و اقلام تولیدی یک شرکت به همراه URL فروش مخصوص پیج خود قرار می‌دهید. چندین شرکت وجود دارد که برای کسب درآمد به این روش می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید. پس برای شروع باید شرکتی را که تمایل همکاری با آن دارید را بیابید، با برنامه‌های مخصوص فروش آن آشنا شوید و در آن ثبت نام کنید. بعد از تایید حساب کاربری خود می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

۲)به اشتراک گذاری پست‌های یک برند یا شرکت خاص

(یافتن یک حامی برای پیج خود)

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام به اشتراک گذاری پست‌های یک برند یا شرکت خاص است. کاربران اینستاگرام با به اشتراک گذاری پست‌ها و یا محتوای یک برند یا شرکت خاص می‌توانند مورد حمایت آن‌ها قرار گیرند و به اصطلاح رایج، از آن‌ها به عنوان اسپانسر انتظار حمایت داشته باشند. به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهایی از محصولات، بسیار مورد توجه یک اسپانسر قرار می‌گیرد. از این رو برای بالا بردن بازدید و بهبود نتیجه‌ی حاصل از این پست‌ها می‌توانید از منشن، هشتگ یا لینک استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که محصولاتی که تبلیغ می‌کنید مناسب با مطالب و ساختار پیج شخصی شما باشد.

همچنین بخوانید:  در عوض فروش یک کالا یک طرز فکر جدید را بفروشید

 

۳)کسب درآمد در اینستاگرام از طریق فروش عکس

اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید و توانایی ثبت تصاویری با کیفیت بالا و جذاب را دارید، می‌توانید از طریق فروش آن‌ها به افراد، سازمان یا ارگان‌های مختلف کسب درآمد کنید. برای تبلیغ و معرفی کار خود می‌توانید این موضوع را در پیج خود مطرح کنید و به تمامی تصاویر هشتگ و زیرنویس‌هایی مناسب اختصاص دهید.

 

۴)تبلیغ کسب و کار، محصولات یا خدمات خود

اگر شما کسب و کاری دارید، خدماتی ارائه می‌دهید یا تولید کننده هستید، اینستاگرام مکان مناسبی برای تبلیغ آن­ها خواهد بود. اگر می‌خواهید محصولات تولیدی خود را در اینستاگرام به فروش برسانید نیاز است که از آن‌ها تصاویری با کیفیت و جذاب داشته باشید. زمینه تصاویر ثبت شده بسیار مهم است. مثلاً اگر عکسی از کیک و یا جواهرات تولیدی خود را به اشتراک می‌گذارید باید توجه داشته باشید که زمینه عکس مناسب، جذاب و زیبا باشد به گونه‌ای که مورد توجه و مورد پسند مشتری باشد. می‌توانید تصاویری از مشتریان خود در حالی که از محصولات شما استفاده می‌کنند و آن‌ها را برای شما ارسال کرده‌اند، به اشتراک بگذارید. این کار یک روش اثبات شده، موفق و مؤثر در افزایش فروش محصولات از طریق حساب کاربری اینستاگرام است.

 

۵)کسب درآمد در اینستاگرام با فروش اکانت

اگر یک اکانت اینستاگرام جذاب با دنبال کنندگان بالا دارید و دیگر نیازی به آن ندارید و یا حتی زمانی برای مدیریت آن ندارید می‌توانید آن را به فروش برسانید. بدین صورت دیگر زمان و انرژی که صرف ایجاد آن کرده‌اید هدر نخواهد رفت.

 

 

مقالات خواندنی: 

۷ راهکار عالی برای کسب درآمد آنلاین

بهترین روش کسب درآمد غیر فعال 

افزایش درآمد به روش ایرانی‌ها

 

برترین‌های رادیو موفقیت:

چطور در طی دو سال به یک میلیارد درآمد برسیم؟

مثلث درآمدزایی از مهارت‌ها

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود