13 مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

13 مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

۱۳ مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

برخی از کسب و کارها اساساً نسبت به سایر موارد بسیار سودآورتر هستند. این امر می‌تواند به خاطر ارزان قیمت بودن خدمات یا محصولات مورد استفاده در آن کسب و کارها باشد. با این حال مسئله‌ای که مهم است این است که شروع تمامی کارها می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر می‌خواهید کسب و کار سودآوری داشته باشید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید.

 

13 مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک
۱۳ مورد از سودآورترین کسب و کارهای کوچک

۱) حسابداری و آماده سازی مالیات Tax Preparation

حسابداری و آماده سازی مالیات می‌تواند بدون نیاز به لوازم گران قیمت و اجاره مکانی بسیار خوب و رویایی امکان پذیر باشد. به علاوه درآمد این حرفه برای یک زندگی استاندارد مناسب و کافی است. با این حال اگر رابطه خوبی با ریاضیات و اعداد و ارقام ندارید این حرفه نمی‌تواند شغلی مناسب برای کسب و کار شما باشد.

 

۲) ارائه خدمات پذیرایی

یکی از سودآورترین کسب و کارهای کوچک، پذیرایی است. در این مورد نیازی به اجاره مکانی برای کسب و کار خود ندارید و می‌توانید سرویس و خدمات را در منزل خود نیز ارائه دهید، در این صورت می‌توانید هزینه‌ها را تا حد امکان کاهش دهید. مردم و شرکت‌ها مایل به دریافت بهترین خدمات و پذیرایی‌ها هستند و برای آن هزینه می‌کنند. پس این کسب و کار می‌تواند پیشنهاد خوبی برای کسانی باشد که تصمیم به موفقیت و راه اندازی شغلی پرسود دارند.

 

۳) طراحی وب سایت

امروزه وبسایت ها تبدیل به روزنه‌ای برای موفقیت در کسب و کار شده‌اند. از این رو کیفیت و طراحی وبسایت های خلاقانه همواره با بیشترین تقاضا همراه است. هزینه کم و درآمد بالای طراحی وب سایت آن را به یکی از سودآورترین کسب و کارهای کوچک تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید:  با انجام این کارها به آرزوهای مالی خود برسید

 

۴) مشاور کسب  کار

شرکت‌ها همواره تمایل به سرمایه گذاری و قرارداد بستن با مشاورانی دارند که می‌توانند به آنها کمک کنند تا به نتایج مورد نظر خود دست یابند. آنان همچنین تمایل به پرداخت هزینه‌های سنگینی در قبال دریافت بهترین مشاوره‌ها دارند تا هزینه‌های کلی را کاهش داده و عملکرد شرکت را بهبود دهند. البته مشاوره در زمینه کسب و کار نیاز به دانش و تخصص مؤثر و ویژه‌ای دارد و این شغل برای همه مناسب نخواهد بود.

 

۵) خدمات پیک

خدمات پیک و تحویل کالا می تواند یک خود اشتغالی خوب محسوب شود، زیرا به غیر از هزینه وسیله نقلیه برای رساندن پیک هزینه دیگری برای شما به دنبال نخواهد داشت. بستن قرارداد با شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، تولیدی‌ها و … نیز می‌تواند خدمات پیک رسانی را به یکی از  سودآورترین کسب و کارهای کوچک تبدیل کند.

 

۶) خدمات آرایشگری با یک تماس از تلفن همراه

شما نمی‌توانید از راه آرایشگری بسیار ثروتمند شوید اما این امر یک واقعیت است که همواره تقاضا برای کوتاه کردن موی سر و آرایشگری بسیار بالا و همیشگی است. علاوه بر این به غیر از یک جفت قیچی و تعدادی رنگ مو نیازی به وسیله دیگری ندارید و بدون اجاره یک سالن کار خود را انجام می‌دهید. از این رو هزینه این کسب و کار بسیار کاهش خواهد یافت. شاید بتوان گفت که تنها هزینه لازم برای این شغل، هزینه ای است که صرف بازاریابی می‌شود.

 

۷) خدمات نظافتی

تمام لوازمی که برای شروع این فعالیت نیاز دارید یک جاروبرقی، طی شست و شوی کف اتاق و ترجیحاً یک ماشین است. نظافت می‌تواند یکی از سودآورترین کسب و کارهای کوچک باشد چون از معدود فعالیت‌هایی است که نیاز به آموزش خاصی ندارد و همواره تقاضا برای  نظافت منزل، محل کار و … بسیار بالا است. اما اگر به دنبال شغلی خلاقانه برای کسب درآمد و اداره زندگی هستید، نظافت نمی‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

همچنین بخوانید:  سرمایه‌گذاری در بورس بهتر است یا سود بانکی؟ کدامیک مناسب من است؟

 

۸) آموزش آنلاین

ممکن است شما در تدریس ریاضیات بسیار ماهر باشید، به یک زبان زنده دنیا مثلاً اسپانیایی مسلط باشید و یا یک گیتارزن بسیار عالی باشید. برای شما با هر استعدادی که دارید، تدریس آنلاین می‌تواند راهی خوب برای کسب درآمد با هزینه و امکانات بسیار کم باشد.

 

۹) کارگزار املاک و مستغلات آن

سود فعالیت در زمینه املاک و مستغلات آن بسیار بالا است و اگر می‌خواهید در این حرفه مشغول شوید، نیاز است که یک دفتر مشاور املاک تاسیس کنید. کارگزار املاک و مستغلات، واسطه‌ای بین فروشندگان و خریداران هستند. برای شروع فعالیت خود در این زمینه نیاز است که مجوز کارگزاری دریافت کنید. با توجه به فعالیت افراد مختلف به عنوان کارگزار املاک و مستغلات، پیدا کردن مشتری می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

 

۱۰) طراحی لوگو

آیا ایده‌ای برای طراحی یک علامت یا نشان دارید که بسیار جلب توجه کند و به چشم آید؟ اگر جواب مثبت است پس می‌توانید فعالیت خود را در زمینه طراحی لوگو آغاز کنید. از آن جا که این حرفه بسیار رقابتی است، برای کسب درآمد از طراحی لوگو به عنوان یکی از سودآورترین کسب و کارهای کوچک، نیاز است که افراد از آرم‌های منحصر به فرد و الهام بخش برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند.

 

۱۱) اجاره ملک به عنوان انبار

آیا گاراژ یا ساختمان یا ملکی دارید که مورد استفاده شما نیست؟ اگر چنین است پیشنهاد ما به شما اجاره ملک به عنوان انبار است. ارائه محلی برای ذخیره سازی وسایل، اقلام و کالاهای تولیدی شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و … می‌تواند بسیار سودآور باشد. البته این کار هیچ گونه هیجان و تنوعی ندارد و ممکن است برای همه مناسب نباشد.

همچنین بخوانید:  رازهای موفقیت و ثروتمند شدن یک میلیونر خود ساخته

 

۱۲) ارائه خدماتی جهت تعمیر وسایل الکترونیکی و مدرن

آیا به تکنولوژی و چگونگی کارکرد لوازم و تجهیزات مربوط به آن علاقه مند هستید و در زمینه تعمیرات وسایل الکترونیکی و مدرن مهارت و استعداد دارید؟ اگر چنین است  می‌توانید کسب و کار خود را بر مبنای تعمیر وسایل و تجهیزات مدرن قرار دهید. از آن جا که امروزه تکنولوژی و وسایل مرتبط با آن مورد استفاده بسیاری از انسان‌هاست پس وارد شدن به این عرصه می‌تواند یکی از سودآورترین کسب و کارهای کوچک باشد.

 

۱۳) خدمات بازاریابی

شرکت‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و … همواره برای داشتن یک تیم بازاریابی با کیفیت، موفق و تأثیر گذار مشتاق هستند تا برند آن‌ها را تبلیغ کند و مردم را نسبت به ارائه خدمات و همچنین محصولات عرضه شده توسط آن‌ها آگاه کند. از طرفی این ارگان‌ها یا شرکت‌ها آماده‌اند تا برای بازاریابی محصولات خود هزینه‌های بالایی بپردازند، پس این حرفه می‌تواند بستر درآمدی مناسبی برای افراد باشد. از طرفی به لطف پیشرفت تکنولوژی چون بازاریابی از راه دور و به صورت اینترنتی نیز قابل انجام است، پس نیازی به صرف هزینه برای اجاره یک مکان یا دفتر نخواهد بود.

 

مقالات خواندنی: 

۷ راهکار عالی برای کسب درآمد آنلاین

بهترین روش کسب درآمد غیر فعال 

افزایش درآمد به روش ایرانی‌ها

پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

۱۰ توصیه برای رسیدن به هدف هر آنچه که در زندگی می‌خواهید

 

برترین‌های رادیو موفقیت:

چطور در طی دو سال به یک میلیارد درآمد برسیم؟

مثلث درآمدزایی از مهارت‌ها

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود