27 ایده بازاریابی رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک!

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اغلب دارای بودجه بازاریابی معینی هستند؛ به همین دلیل برای تبلیغ کسب‌وکار خود دچارمشکلاتی می‌شوند. اما راه‌های فراوانی برای بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک بدون هزینه کردن وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم درباره همین موضوع صحبت کنیم و بیش از 20 ایده بازاریابی رایگان در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید با استفاده از آن ها جذب مشتری و درآمد فوق العاده ای داشته باشید! پس حتماً تا پایان همراه ما باشید.

لیست ایده های بازاریابی رایگان

1- استفاده از گوگل

برای کسب‌وکارهای محلی، پروفایل تجاری گوگل من“(My Google) یکی از مؤثرترین استراتژی‌های بازاریابی رایگان قابل‌دسترس برای همگان است. این لیست به‌صورت رایگان به کسب‌وکار شما امکان این‌که در گوگل‌مپ در قسمت جستجوی منطقه‌ای گوگل و در قسمت صفحه اطلاعات گوگل بتوانید کسب‌وکار خود را معرفی کنید را می‌دهد.

2- بازاریابی محتوا

این نوع بازاریابی باوجوداینکه مهم است، نادیده گرفته‌شده است و هنوز ارزش بازاریابی محتوا بر‌همگان آشکار نشده است. تهیه محتوا برای تمام مشاغل ب| سیار مهم است؛ زیرا محتوای صحیح می‌تواند SEO منطقه شما را افزایش دهد و باعث شود کسب‌وکار شما به‌صورت آنلاین پیدا شود.چطور نابغه بازاریابی شویم ؟! پاسخ این سوال در ویدیو زیر توضیح و برسی شده است.

 

3- بازاریابی ویدئو

ویدئوها یک تاکتیک رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شوند، درحالی‌که با ایجاد ویدئوی حرفه‌ای و آپلود کردن آن در یوتیوب هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد و همواره مجبور نیستید برای این کار افراد حرفه‌ای را به کار بگیرید. ارزیابی ویدئویی را می‌توان به‌راحتی در سایت‌های ارتباط‌جمعی مثل اینستاگرام و فیس‌بوک انجام داد. ویدئوها می‌تواند شما را به‌صورت زنده با مخاطبین ارتباط دهد.

4- بازاریابی بصری

اهمیت قدرت رسانه‌های دیداری مثل اینستاگرام را در سرعت بخشیدن در موفقیت بازاریابی خود دست‌کم نگیرید. متأسفانه تنها چند کسب‌وکار کوچک از پتانسیل واقعی این سایت‌ها برای کسب مخاطبین آنلاین استفاده می‌کنند. مهم نیست که چه نوع کسب‌وکاری دارید، بازاریابی بصری یک ایده بازاریابی رایگان است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی کمک خلاقانه‌ای است که البته هزینه‌ای ندارد.

 

Visual marketing

5- خبرنامه الکترونیکی

بازاریابی ایمیلی از طریق خبرنامه‌ها یا ایمیل‌هایی که برای افراد زیادی فرستاده می‌شود یکی از راه‌های مطمئن برای دستیابی به سود سرمایه شما می‌باشد. سفارشی کردن و هدفمند کردن محتوای ایمیل باعث شکل گرفتن مطلب اصلی  خبرنامه‌های الکترونیکی می‌شود. آنچه در ایمیل می‌نویسید مهم نیست. مهم‌ترین مسئله، استفاده از تیترهای مناسب و جذابی است که برای ایمیل خود ایجاد می‌کنید. (تیتر بخشی از ایمیل است که مشترکین هنگام ورود به صندوق پستی خود می‌بینند و از آن درباره این‌که آیا ایمیل ارزش باز کردن دارد یا نه قضاوت می‌کنند.)

6- حمایت متقابل در رسانه‌های اجتماعی

درپلت فرم، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی، بهترین ابزار بازاریابی رایگان برای تبلیغ کسب‌وکار شما هستند. اگر قبلاً در برنامه بازاریابی خود در رسانه‌های اجتماعی حضور نداشتید اکنون حضور شما ضروری است. ایده حمایت متقابل در رسانه‌های اجتماعی یک‌راه بسیار مؤثری است برای این‌که محتوای شما توسط افراد بسیار زیادی مشاهده شود.

7- مشارکت در صنعت

یکی از مزایای کلیدی توسعه همکاری‌های صنعتی، دو‌برابرکردن تلاش‌های بازاریابی شما و دستیابی به منابع اضافی مانند ابزارها و فن‌آوری‌ها و مخاطبان گسترده‌تراست. تعداد هر‌چقدر بیشتر باشد قدرت و نفوذ در بازار بیشتر می شود و با داشتن شریک بهتر می توانید اهداف بازاریابی را به دست آورید که احتمالاً به‌تنهایی ممکن نیست. قبل از انتخاب شریک برای کسب و کار کوچک باید یک سری موارد را در نظر بگیرید. ببینید چه چیزی از طرف یک شریک انتظار دارید، درباره شرکای احتمالی تحقیق و ارزیابی کنید که چطور می‌توانید با یکدیگر کار کنید و از همه مهم‌تر به این مشارکت شکل دهید.

8- مشارکت رسانه‌های ارتباط‌جمعی

افزایش مشارکت رسانه‌های اجتماعی و ایجاد یک جامعه آنلاین برای رشد کسب و کار کوچک شما مهم است. برخی از کسب‌وکارها از شرط‌بندی یا رقابت، ارائه کوپن و ارائه تخفیف برای کاربران در رسانه‌های اجتماعی به‌منظور راه‌اندازی فروش استفاده می‌کنند و برخی دیگر به گفتگوی مستقیم برای درک احساسات مشتریان خود می‌پردازند. انگیزه شما هرچه باشد فقط کافی است که دقت کنید تا در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید.

 

Participation of mass media

9- برچسب کاربران بر روی رسانه‌های اجتماعی

برچسب زدن کسی در توییتر و فیس‌بوک یک ابزار بازاریابی مؤثر و رایگان برای کسب‌و‌کار شماست. برچسب زدن باعث افزایش تعداد افرادی می‌شود که به‌طور رایگان پست‌های شما را در وب‌سایت‌ها مشاهده می‌کنند و در‌نهایت باعث افزایش مشتری می‌گردد. استفاده از برچسب زدن در استراتژی رسانه اجتماعی نیز به‌عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان و باعث افزایش تعداد بیشتری از افراد می‌گردد.

همچنین بخوانید:  کانال های بازاریابی چیست؟

10-استفاده از هشتک

یکی دیگر از ایده‌های بازاریابی رایگان برای کسب‌وکار کوچک استفاده از هشتک در استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و توییتراست. استفاده ازهشتک مثل # مشاغل کوچک یا #SMB برای منابع، مشاوره، جهت‌گیری موضوعات در صنایع کوچک تجاری استفاده می‌گردد. مثل #بازاریابی، #کارآفرینان و غیره.

11- میزبان یک کلاس یا جلسه باشید.

تخصص خود را در حوزه کاری خودتان به اشتراک بگذارید یا ویژگی‌های کسب‌و‌کار کوچک خودتان را به‌وسیله برگزاری کلاس یا جلسه یا سخنرانی نشان دهید. اگر می‌توانید در نمایشگاهی در حوزه برنامه‌های منطقه‌ای شرکت کنید.

12- میزبانی یک وبینار

اگر این‌گونه فعالیت‌ها برای رسیدن به یک مخاطب بالقوه  به نظر شما ایده خوبی در بازاریابی نیست، شما می‌تواند همیشه میزبان یک وبینار باشید. وبینارها یک روش رایگان برای ترویج و تبلیغ کسب‌وکار شما با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان احتمالی می‌باشند.

 

Host a webinar

13- ایجاد وبلاگ برای کسب‌وکارتان

در کسب‌وکارهای کوچک می‌توان از وبلاگ نویسی برای کاربرانی که در وب‌سایت‌ها جستجو می‌کنند، استفاده کرد. تعامل کاربر با مطالب شما بازدید آنلاین را افزایش می‌دهد و به SEO کمک می‌کند. وبلاگ نویسی یک روش ثابت‌شده برای تبلیغ کسب و کار کوچک می‌باشد و یک‌راه عالی برای شناساندن کسب و کار شما و ارائه اطلاعات مفید برای مشتریان احتمالی است. اگر این‌ها به‌درستی انجام شود، می‌توانید بازاریابی کسب و کار کوچک را به مراحل جدید و خوبی برسانید.

14- ارتباط با وبلاگ نویسان و بازاریابان تأثیرگذار(Influencers)

در چند سال پیش برخی از آژانس‌های روابط عمومی متوجه شدند که محبوبیت برخی از وبلاگ‌ها  با شناسایی و دستیابی به وبلاگ نویسان و بازاریابان حرفه‌ای و معروف بیشتر از رسانه‌های سنتی(مثل تلویزیون، روزنامه، رادیو و مجلات) است. بازاریابی محتوایی وبلاگ نویسی دو ابزار قدرتمند برای موفقیت بازاریابی هستند. شما دارای ابزارهای بازاریابی رایگان خوبی برای کسب‌و‌کار کوچک خود هستید. به جلسات بروید، با شبکه وبلاگ نویسان آشنا شوید و روابطی را با وبلاگ نویسان ایجاد کنید که می‌توانند محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند و در وبلاگ خود در مورد آن بنویسند.

15- نگه‌داشتن وب‌سایت‌های ارتباط‌جمعی

اجرای وب‌سایت‌های ارتباط‌جمعی یا اینستاگرام یک‌راه هوشمندانه برای کسب‌وکارهای کوچک است تا خودشان را رایگان یا با هزینه‌های بسیار کم تبلیغ کنند. این عمل قطعاً تاثیر زیادی در ذهن همه مشتریان خواهد گذاشت و به‌نوبه خود حس خوبی از اعتماد در آن‌ها ایجاد می‌کند.

16- شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی

حضور در برنامه‌های نمایشی تجاری، نمایشگاه‌های محلی و کنفرانس‌های صنعتی یکی از راه‌های هوشمندانه برای پیشبرد و گسترش کسب و کار کوچک شما می‌باشد. این‌گونه جلسات از تمام صنایعی که می‌خواهند استراتژی‌های بازاریابی جدیدی برای رشد کسب‌و‌کار خود بیابند، گرد هم می‌آیند و نظرات و تفکرات تجاری خود را به اشتراک می‌گذارند. علاوه براین رویدادها و سمینارهای انحصاری برای قوی کردن مهارت‌های شما در فروش، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات راه‌های جدید برای ارتقاء کسب و کار کوچک هستند.

 

Participation in industrial exhibitions

17- کارت ویزیت طراحی کنید.

یک‌راه ساده برای افزایش لیست ایمیل شما جمع‌آوری ایمیل‌ها از طریق هدایا است. با تهیه کارت‌های ویزیت برای هدایا می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد مخاطبین خود دریافت کنید که می‌تواند در بازاریابی مشتریان جدید به شما کمک کند. دانستن محل و منطقه زندگی و کار مشتریان شما برای طراحی برنامه تبلیغاتی شما ضروری و مهم است. از این ایده‌های بازاریابی می‌توانید الهام بگیرید و بعضی از آن‌ها را مطابق با کسب وکار‌کوچک خود امتحان کنید. از همین حالا شروع به ایجاد و تنظیم برنامه بازاریابی خود کنید.

18. مسابقات و جوایز:

یکی از راه‌های ارتباط با مخاطبان و جذب آنها به کسب‌وکار، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز است. این روش می‌تواند باعث جذب مخاطبان جدید و افزایش تعامل با مخاطبان فعلی شود. همچنین، با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز می‌توانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و بیشترین تأثیر را در ذهن مخاطبان خود بگذارید.

برای برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید یک مسابقه بر روی اینستاگرام برگزار کنید و در آن از شرکت‌کنندگان بخواهید تا با انتشار عکس یا ویدئویی مرتبط با کسب‌وکار شما، جایزه بگیرند. همچنین، می‌توانید برای اهدای جوایز، مسابقات داخلی بین کارکنان خود را نیز برگزار کنید.

همچنین بخوانید:  نمودار استخوان ماهی (Fishbone Diagram) چیست ؟ و چگونه رسم می شود؟

19. ایجاد یک پادکست:

ایجاد یک پادکست، یکی دیگر از روش‌های جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. پادکست یک فرمت صوتی است که می‌توانید به صورت رایگان در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. با ایجاد پادکست، می‌توانید به مخاطبان خود ارزش افزوده ارائه دهید و با آنها به عنوان یک خبرنگار بحث کنید.

در پادکست می‌توانید به موضوعات مرتبط با کسب‌وکارتان بپردازید و به شنوندگان خود نکاتی جدید و آموزنده ارائه دهید. همچنین، می‌توانید با مهمانانی از صنعت خود گفتگو کنید و با هم به بحث در مورد موضوعات مرتبط با کسب‌وکارتان بپردازید.

20. ایجاد رزومه:

ایجاد یک رزومه جذاب و مفصل، یکی دیگر از روش‌های جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. در این رزومه می‌توانید به مواردی مانند تجربیات شغلی، مهارت‌های فنی، مدارک تحصیلی و پروژه‌های انجام شده اشاره کنید.صوت زیر مورد اینکه چند مهارت پولساز یاد بگیریم؟ به شما راهکار هایی را پیشنهاد میدهد.

 

 

این رزومه می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم برای جذب مشتریان و همچنین یافتن فرصت‌های شغلی مورد استفاده قرار بگیرد. با ایجاد یک رزومه جذاب و مفصل، می‌توانید به مخاطبان خود نشان دهید که شما دارای تجربه و تخصص کافی برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت هستید. همچنین، با ارسال رزومه خود به شرکت‌های مختلف، می‌توانید فرصت‌های شغلی جدید را کشف کنید.

برای ایجاد رزومه، می‌توانید از سایت‌های مختلف مانند LinkedIn و Indeed استفاده کنید. همچنین، می‌توانید یک صفحه وب شخصی برای خود ایجاد کنید و رزومه خود را در آن قرار دهید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت حرفه‌ای‌تری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از دید شرکت‌های مختلف جذابیت بیشتری داشته باشید.

 

Create resume:

21. تولید محتوای ارزشمند:

تولید محتوای ارزشمند یکی از راهکارهای ارتباط با مخاطبان و جذب آنها به کسب‌وکار است. با تولید محتوای ارزشمند، می‌توانید به مخاطبان خود ارزش افزوده ارائه دهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

محتوای ارزشمند می‌تواند شامل مقالات، ویدئوها، پادکست‌ها و تصاویر باشد. می‌توانید به موضوعاتی مرتبط با کسب‌وکارتان پرداخته و نکات آموزنده و جذابی را به مخاطبان خود ارائه دهید. همچنین، می‌توانید با انتشار محتوای ارزشمند، در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و به مخاطبان خود نشان دهید که شما دارای تخصص و تجربه کافی برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت هستید.

22. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی:

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، یکی دیگر از راهکارهای ارتباط با مخاطبان و جذب آنها به کسب‌وکار است. با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به مخاطبان خود پیام‌های تبلیغاتی ارائه دهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از ابزارهای تبلیغاتی مختلفی مانند Google Ads و Facebook Ads استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به مخاطبان خود، پیام‌های تبلیغاتی در قالب تصویری و ویدئویی ارائه دهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.هنر تبلیغات موثررا در ویدیو زیر به شما آموزش داده ایم.

 

23. ارتباط مستقیم با مخاطبان:

ارتباط مستقیم با مخاطبان، یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. با برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان، می‌توانید به آنها پیام‌های تبلیغاتی و اطلاعاتی ارائه داده و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان، می‌توانید از ابزارهای ارتباطی مختلفی مانند ایمیل و پیامک استفاده کنید. با ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان خود، می‌توانید آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید. همچنین، با ارسال پیام‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به شماره‌های تلفن همراه مخاطبان، می‌توانید آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

استفاده از ابزارهای CRM نیز می‌تواند به شما در ارتباط مستقیم با مخاطبان کمک کند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را دریافت و آنها را به صورت فردی و هدفمند به کسب‌وکار خود جذب کنید.

 

Direct communication with the audience:

24. ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه:

ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، می‌توانید به مخاطبان خود انگیزه خرید بیشتری بدهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

همچنین بخوانید:  متقاعد سازی مشتری

برای ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، می‌توانید از ایمیل‌های تبلیغاتی، پیامک و اعلانات در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به صورت محدود و در بازه‌های زمانی محدودی ارائه دهید تا به مخاطبان خود انگیزه خرید بیشتری بدهید.

25. حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها:

حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها، یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. با حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها، می‌توانید به مخاطبان خود اطلاعاتی درباره کسب‌وکار خود ارائه دهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

با حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها، می‌توانید با مخاطبان خود به صورت حضوری برخورد کنید و ارتباط مستقیمی با آنها برقرار کنید. همچنین، می‌توانید به مخاطبان خود نمونه‌هایی از محصولات و خدمات خود را نشان دهید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

26. ارائه خدمات و محصولات با کیفیت:

ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، می‌توانید به مخاطبان خود نشان دهید که شما دارای تخصص و تجربه کافی برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت هستید و آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، باید به جزئیات کار خود توجه کنید و همیشه سعی کنید کیفیت خدمات و محصولات خود را بهبود دهید. همچنین، می‌توانید از تجربه‌های مشتریان خود استفاده کنید و با ارائه خدمات و محصولاتی با کیفیت، به نظر مشتریان خود جذاب تر شوید.

 

Providing quality services and products:

27. آنالیز و بهبود روند جذب مخاطبان:

آنالیز و بهبود روند جذب مخاطبان، یکی دیگر از راهکارهای جذب مخاطبان به کسب‌وکار است. با آنالیز و بهبود روند جذب مخاطبان، می‌توانید به مخاطبان خود بهتر پاسخ دهید و روند جذب مخاطبان خود را بهبود بخشید.

برای آنالیز و بهبود روند جذب مخاطبان، می‌توانید از ابزارهای تحلیلی مختلفی مانند Google Analytics و Facebook Insights  استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به مخاطبان خود بهتر پاسخ دهید و روند جذب مخاطبان خود را بهبود بخشید.

همچنین، باید همیشه سعی به فیدبک‌ها و نظرات مشتریان خود باشید و سعی کنید مشکلات و نیازهای آنها را درک کنید. با ارائه خدمات و محصولاتی که به نیازهای مشتریان خود پاسخ می‌دهند، می‌توانید به راحتی آنها را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

 

Providing quality services and products:

سخن پایانی

بازاریابی رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک در حال حاضر بسیار مهم و حیاتی است، زیرا بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به دلیل محدودیت بودجه، نمی‌توانند به راحتی از روش‌های پرهزینه بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی استفاده کنند. با استفاده از روش‌های بازاریابی رایگان، این کسب‌وکارها می‌توانند به رشد و توسعه کسب و کار خود بپردازند و در عین حال، هزینه کمتری برای تبلیغات و بازاریابی خود پرداخت کنند.

با استفاده از ایده‌های پولساز بازاریابی رایگان مانند ایجاد صفحه کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد محتوای ارزشمند و آموزشی در وبلاگ و سایت کسب و کار، استفاده از ایمیل مارکتینگ، ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان، شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به رشد و توسعه خود بپردازند و در نتیجه به موفقیت بیشتری دست یابند.

در کل، بازاریابی رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک به دلیل محدودیت بودجه، بسیار مهم و حیاتی است و اگر با استفاده از ایده‌های مناسب و جذاب، به درستی اجرا شود، می‌تواند به رشد و توسعه کسب‌وکار کمک کند و به موفقیت بیشتری در دنیای رقابتی امروزی دست یابد.

سوالات متداول

  1. چرا بازاریابی رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک مهم است؟

بازاریابی رایگان برای کسب‌وکارهای کوچک به دلیل محدودیت بودجه مالی بسیار مهم است. با استفاده از روش‌های بازاریابی رایگان، کسب و کارهای کوچک می‌توانند به رشد و توسعه خود بپردازند و در عین حال، هزینه کمتری برای تبلیغات و بازاریابی خود پرداخت کنند.

  1. چگونه می‌توان با استفاده از بازاریابی رایگان، به موفقیت بیشتری در کسب‌وکار دست یافت؟

برای دست یافتن به موفقیت بیشتر در کسب‌وکار با استفاده از بازاریابی رایگان، بهتر است به روش‌های بیشتری از جمله تولید محتوا و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات خود به دنبال موفقیت باشید. همچنین، ارایه تخفیف‌های ویژه به مشتریان و شرکت در رویدادهای مختلف نیز می‌تواند به دستیابی به موفقیت در کسب‌وکار کمک کند.

امتیاز دهید
تیم تحریریه خودساخته
تیم تحریریه خودساخته

ما در تیم خودساخته تمام تلاشمان را برای آماده سازی بهترین مطالب میکنیم تا شما عزیزان با محتواهای ما بتوانید سواد و دانش خود را بهبود دهید

دوست داری بدونی چطور فروش بیزنیست رو حداقل سه برابر کنی؟!

تیم دکتر کاویانی در یک جلسه مشاوره دو ساعته، فرمول چند برابر کردن فروش با الگوی «هک فروش» رو بهتون آموزش میدن. مهمترین راز بیزینس های پرفروش داشتن ذهنیت هک فروش است.

دوره های دکتر کاویانی
دوره مستر کلاس راکت
دوره علمی مدار ثروت
دوره هک فروش
دوره کسب و کار اینستاگرامی
دوره جامع جهش ثروت

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

یک پاسخ

  1. ایده های بازاریابی رایگان تون عالی بود واقعا هیییچ جا انقد خفن و کامل ندیده بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود

آیا می‌خواهید درآمد بیزینس خود را ۳ برابر کنید؟

برای دریافت آموزش رایگان بیزینس پولساز دکتر کاویانی روی دکمه دریافت دوره بزنید