8 راهکار جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک از Radium2 Capital

8 راهکار جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک از Radium2 Capital

8 راهکار جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک از Radium2 Capital

(Radium2 Capital Inc.) شرکتی است که به موفقیت کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند. آن‌ها می‌دانند که سرمایه‌گذاری در گردش برای شرکت‌های کوچک چقدر سخت و چالش برانگیز است. به همین جهت آن‌ها سرمایه‌گذاری را آسان‌تر می‌کنند.

این شرکت سرمایه‌ای در حدود یک میلیون دلار پیشنهاد می‌کند و همچنین این سرمایه‌ها را در مدت کوتاه بازپس می گیرد. 

 

8 راهکار جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک از Radium2 Capital
8 راهکار جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک از Radium2 Capital

پروسه برنامه‌های آنلاین نیز بسیار ساده است.  Radium2 Capital به‌عنوان شرکتی که می‌خواهد کسب و کار های کوچک موفق شوند؛ د، به این کسب و کارها راهنمایی را ارایه می دهد. .

 در اینجا 8 راهکار Radium2 Capital برای موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک وجود دارد:

1- هدف طولانی‌مدت خود را همیشه در اولویت قرار دهید

شرکت‌هایی که رویاهای بزرگ می‌کنند، فراتر می‌روند. خیال‌پرداز بودن به شما این اطمینان را می دهد که در مقابل موانع کوچک یا مشکلاتی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد گیر نکنید. این حقیقت که شما به زمان وقوع هدف‌هایتان آگاه هستید، شما را سخت‌تر به‌جلو رانده و این اطمینان را می‌دهد که هرگز تسلیم نشوید. رویای بزرگ شما باید در هر شکست به شما کمک کند که بهتر شوید و مجددا راه‌یابی کنید. خلاصه بحث، خیال شما، قطب‌نما، مبنا و خط استوایی برای روشن ساختن راه‌تان است.

2- پشتکار

پشتکار داشته باشید تا رویا‌هایتان را تقویت کنید. پشتکار داشتن این اطمینان را می‌دهد که به جلو رانده شوید. مهم نیست که پرش شما چقدر محکم و یا پیشروی شما چقدر کم باشد، مهم این است که هرگز در هیچ نقطه‌ای توقف نکنید و به حرکت کردن ادامه دهید. این کار آن زمان میسر است که برای هر کاری پشتکار داشته باشید.

همچنین بخوانید:  ۱۰ نکته کسب‌وکار و تجارت از موسس آمازون، جف بزوس

3- برنامه‌ریزی کنید ولی تغییر پذیر باشید داشتن برنامه برای موفقیت ضروری است. داشتن برنامه نوشته شده منظم، ضروری است. حتی اگر زمانی کار‌ها طبق آن برنامه پیش نرود. یک برنامه توام با طرح کلی بازاریابی برای موفقیت هر تاجر حیاتی است.

 این برنامه‌ها به شما کمک می‌کند که واقعه‌های مهم را پیش‌بینی کنید، موفق شوید و سفر را به متریک‌های برجسته‌ای تفکیک کنید و از آن به عنوان مبنا برای پیشرفت خود استفاده کنید. برنامه نباید یک برنامه جامعی باشد که کسی توان دست‌یابی به آن را نداشته باشد، بلکه باید معتدل باشد و به صورت دستی بتوان به دستور‌العمل‌های آن دست پیدا کرد و کمک کند که پیشرفت‌های مهم خود را بسنجید. برنامه‌هایی با جزئیات بیشتر معمولا پیشنهاد نمی‌شود زیرا که به‌ حد‌ کافی انعطاف پذیر نیستند و در صورت افزایش درخواست‌ها نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. برنامه‌های تجاری هرگز نمی‌توانند سخت طراحی شوند. در حقیقت، زمانی تغییر برنامه‌های اصلی مهم تلقی می‌شود.

4- ثابت قدم باشید

 چگونگی موفقیت شما در آخر کار ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده بهتر از زمان موجود در دست شما دارد. برای مثال، اگر از شما انتظار می‌رود که محصولی را جمعه تحویل دهید، سعی کنید که آن ‌را چهارشنبه یا پنجشنبه بسازید. این همان زمان مناسبی است که در دست دارید. اگر کار زیادی از قبل برای انجام دادن وجود داشته باشد باید نهایت توان خود را به کار ببرید. ثابت قدم بودن در همه وجه‌های یک کار مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل: شماره‌گیری‌های مجدد، جواب دادن به ایمیل‌ها و غیره می‌شود. خریدار‌هایی که پاسخ داده نمی‌شوند ناامید می‌شوند و هرگز باز نمی‌گردند. همچنین باید از طرف فروشنده وسایل‌ها عجله کنید تا فروشنده‌های شما آسان‌تر به سوی هدف‌های خود پیشروی کنند. 

همچنین بخوانید:  زندگی و اندیشه های موفق فیلیپ کاتلر

5- از تخصص خود آگاهی داشته باشید

اگر در کاری مهارت دارید و باور دارید که در انجام آن بهتر از دیگران هستید، آن توانایی را به کار گیرید و صاحب شوید. هرگز تلاش نکنید که همه جنبه‌های کار خود را برای دست‌یابی به مرکز و تسلط بر آن یاد بگیرید. این چنین نزدیکی‌ها همواره موجب می‌شود که در هر کاری متوسط باشید. با شرکت‌هایی برای انجام کارهایی که به تنهایی توانایی انجام آن را ندارید وارد ارتباط شوید و توانایی‌های خود را اغلب و سریع تا حد ممکن به چالش بکشید.

6-نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست

  اگر یک مدل کسب ‌و‌کار برای شخصی موثر است و باور دارید که شما هم در انجام بهتر آن توانایی دارید، آن کار را ادامه دهید رد و به عمق آن بروید. نیاز جدی به ایجاد یک ایده جدید یا خاص برای موفقیت در کار نیست. همچنین وقت خود برای برای ایجاد سیستم‌های که به‌راحتی بتوانید خرید و نصب کنید نگذارید. به‌خاطر داشته باشید زمان، ماهیتی است که باید به‌عنوان کسب امتیاز در نظر بگیرید. بنابراین تا حدی که می‌توانید با هر کاری که انجام می‌دهید عجین شوید. اگر‌چه، در طی زمان‌ها، بهترین حرکت در به دست آوردن یک سیستم موجود و ثابت شده (اگرچه کمی گران) جهت عدم تلف انرژی و وقت برای جبران اشتباه‌های خود ساخته است. 

7-با انصاف بفروشید

 برخی پایه‌های بازاریابی نیازمند است حتی اگر خود را موفق در این زمینه بدانید. با وجود این، مطمئن باشید که بیش از تبلیغ محصول خود را نکنید. هدف هر برنامه بازاریابی معرفی بازار به‌ محصول و ویژگی‌های آن است. هدف نباید تحت فشار قرار دادن مشتری‌ها برای خرید یک محصول باشد. روی محصول خود تمرکز کنید، چنان‌که مشکلات اصلی را حل می‌کند یا شایسته نیازهای خاص است، فروش به صورت اتوماتیک پدیدار می‌شود. به عبارت بهتر، خود را به جای خریدار قرار دهید و چنان پیشنهادی بدهید که خریدار در شما ذره‌ای نفرت برای انتخاب محصول نداشته باشد. 

همچنین بخوانید:  روندهای برتر فروش بیشتر و بهبود کسب‌وکار شما در سال 2020

8-شکست را قبول نکنید

 به‌عنوان صاحب یک کار کوچک همواره نیاز به فداکاری‌های زیادی برای رسیدن به موقعیتی که آرزو داشته‌اید دارید. با این وجود، مطمئن شوید که سلامتی خود را فدای رسیدن به جایگاه ویژه در این زمینه نکنید. اگر بدنتان به خطر بیفتد، کارتان ساخته است. باید از نظر فیزیکی و ذهنی مناسب باشید تا بتوانید پیوسته و کارآمد کار کنید. جهت سالم ماندن، ساعت کار خود را مشخص کنید و از آن بیشتر پیش نروید. همچنین غذاهای مقوی بخورید، خواب کافی داشته باشید و تا حدی که می‌توانید با خانواده خود وقت بگذرانید. 

خلاصه

در اینجا چکیده ۸ راهکار برای موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک وجود دارد.

  1. همیشه هدف طولانی مدت خود را در اولویت قرار دهید
  2. پشتکار
  3. برنامه‌ریزی کنید ولی تغییر‌پذیر باشید
  4. ثابت قدم باشید
  5. به تخصص خود آگاه باشید
  6. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست
  7. با انصاف بفروشید
  8. شکست را قبول نکنید

برای کمک به سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار‌های کوچک یا یادگیری بیشتر جهت موفقیت در کسب‌و‌کار‌های کوچک، از Radium2 Capital در سایت Radium2 Capital.com بازدید کنید. و آنها را در فضای مجازی دنبال کنید.

 

مقالات خواندنی: 

راه هایی برای رسیدن به موفقیت (انگیزشی)

بهبودی بعد از یک شکست: توصیه‌هایی برای سربلند کردن پس از فرو افتادن

پس از رسیدن به موفقیت مالی چه می شود؟

20 راهی که کارآفرینان به کمک آن می‌توانند بلافاصله سلامت خود را بهبود بخشند

راهنمای کارآفرین شدن و هفت مرحله مهم برای موفقیت در این مسیر

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود