14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

 

۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرکاربرد‌‌ترین سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی و یک کانال بازاریابی عالی است، حتی با یک نگاه اتفاقی به حساب‌ اینستاگرام‌تان، بسیاری از برندهای های بزرگ را در آن جا می بینیم. بستر منحصر به فردش در زمینه اشتراک عکس از برندهای مختلف، یک شانس برای دیده شدن و گفت‌و‌گو با مشتری خودشان است.

به احتمال زیاد شما در‌حال تلاش برای بازاریابی مشاغل خود از طریق اینستاگرام هستید. اینجا ۱۴  روش از ساده ترین و مؤثرترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام و بهینه‌سازی مطالب، آورده شده است.

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام
۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

۱-  فالوو‌ر‌های واقعی و فعال را رشد دهید

 

با وجود همه شایعه‌های در حال حاضر اینستاگرام، می‌توان به راحتی اصول را نادیده گرفت و به همه چیز رسید. وقتی به دنبال ایجاد فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی، خواه اینستاگرام یا هر بستر دیگری هستید، باید به همان اندازه واقعی و معتبر برخورد کنید. خرید فالوور، اسپم کردن افراد از طریق پیام های مستقیم و پخش بسیاری از مطالب معمولی، ممکن است “فالوورهای” شما را افزایش دهد اما هیچ یک از آنها نمی‌دانند شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید یا چرا می‌خواهند از شما چیزی بخرند. به جای استفاده از تاکتیک های اسپم و دور از فرهنگ، برای رشد نفوذ خود در اینستاگرام، فالوورهای واقعی و فعال با اتوماسیون هوشمند و حضور فعال ایجاد کنید.

در اینجا چند نکته آسان برای ساختن این کار آورده شده است:

  • کلیه محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کرده و از یک ابزار زمان بندی مانند اینستاگرام استفاده کنید تا به صورت خودکار محتوا را در زمان بهینه به اشتراک بگذارید.
  • به جای فالو و آنفالو کردن مردم که اینستاگرام ممنوع می‌کند، در پست های مردم که مربوط به بازار هدفتان است فعالیت کنید،لایک کنید و کامنت بگذارید.
  • فرآیند فوق را با استفاده از یک سرویس رشد مانند “Kicksta” ‌به‌صورت خودکار انجام دهید، بنابراین شما زمان و انرژی لازم برای حضور در شبکه اجتماعی و پاسخ دادن به مشتریان بالقوه را دارید.

اگر می توانید رشد سازمانی فالوورهای خود را در اینستاگرام خودکار کنید؛ که این تاثیر خوبی در میزان  افزایش فروش در اینستاگرام خواهد داشت

۲- از هشتگ ها استفاده کنید

برای جذب مشتری و رونق فروش خود  می‌توانید از هشتگ های مربوط به خدمات یا محصولات خود استفاده کنید. هنگامی که از ترکیبی مناسب از هشتگ استفاده می کنید پیدا کردن شما برای مصرف کنندگان هدف آسان تر می‌شود. این روش باعث افزایش اطلاع از برند شما می‌شود.

نکته: jeffbullas با استفاده از هشتگ فالوورهای خود را افزایش  می دهد.

اما به نظر نمی‌رسد به راحتی ترکیب خوبی از هشتگ های تاثیر‌گذار داشته باشید. شما باید وقت و تلاش خود را برای تحقیق گسترده سرمایه گذاری کنید. از ترکیبی متعادل از هشتگ های منحصر به فرد و رایج در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. با ترکیب های مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از اینها برای شما بهتر است. همچنین اگر در حال کار با اینفلوئنسرها هستید، از آنها بخواهید که از همان هشتگ استفاده کنند.برای مثال Lacroix یک برند آب معروف است، در تصویر زیر می‌بینید که این برند از ترکیبی از هشتگ های مختلف استفاده کرده و موفق به کسب بیش از ۱۶۰۰ لایک شده است.

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام
۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

درست مانند این برند تجاری می‌توانید از ترکیب هشتگ های صحیح نیز تحقیق کرده و از آن استفاده کنید تا دید برند شما بیشتر شود.

 

۳. فقط تصاویر گیرا و قانع کننده را ارسال کنید

 

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است؛ بنابراین قبل از هر چیز باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

به طور ایده آل تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می‌خواهید تبلیغ کنید برجسته می‌کند. هنگامی که مشتریان شما روی پروفایل شما بیایند، باید بتوانند فوراً برند شما را تشخیص دهند.

برخی از تصاویر ارسال شده توسط https://www.instagram.com/tacobell/?hl=en را در زیر مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید آنها سرزنده و رنگارنگ هستند و اساسا در برندسازی کلی آنها متناسب هستند.

 

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام
۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

 اطمینان حاصل کنید که هر تصویری در اینستاگرام ارسال می‌کنید با برند و استراتژی تجاری شما مطابقت دارد تا به آنها این احساس اصیل معتبر را بدهد. اگر برند شما شفاف و ساده گرا است باید در اینستاگرام نیز شفاف و ساده گرا باشد.

در نوشته های خود ظرافت و زیبایی داشته باشید و در آن مداومت کنید. این ظرافت به کپشن های اینستاگرام نیز گسترش می‌یابد. در لحن های مختلف صحبت نکنید، داشتن یک لحن ثابت و مناسب بهتر است.

در حالی که تصاویر اصلی همیشه بهترین هستند، گاهی اوقات تصاویر آماده می‌توانند به افزودن تنوع به حساب شما کمک کنند. تصویر بدون حق تالیف در وب سایت های مختلف وجود دارند که می‌توانید از آنها عکس هایی با کیفیت بالا و شگفت انگیز تهیه کنید. با این وجود بهتر است ابزارهای وب مانند https://www.canva.com/ به شما امکان ایجاد تصاویر سفارشی برای ارتقاء تخفیف، هدیه یا مسابقات را بدهند.

به یاد داشته باشید، نمایش بصری از نام تجاری شما به صورت آنلاین ممکن است اولین تجربه‌ای باشد که مشتریان شما دارند، بنابراین مطمئن شوید که عالی است. تا نهایتا توجه و اعتماد بیشتری جلب کنید و   افزایش فروش در اینستاگرام را تجربه کنید. 

 

۴. در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

 

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند در رسیدن به مخاطبی جدید و هدفمند به شما کمک کند. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است، به خصوص اگر نام تجاری یا تجارت شما نسبتاً جدید باشد.

شما می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به مشتریانی که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند هستند برسید. این دقیقاً همان کاری است که InflowStyle با تبلیغات اینستاگرامی خود انجام داد.

برند فعال fashion-forward، تبلیغاتی را در اینستاگرام خود آغاز کرد که در آمریکا زنان ۲۵ تا ۳۴ ساله را هدف قرار می‌داد. تبلیغات Inflow Style شامل عکس های سبک زندگی با دکمه ” هم اکنون بخرید ” است که کاربران را به سمت یک صفحه یا دسته بندی در وب سایت خود سوق می‌دهد. 

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

در طی این کمپین، Inflow Style افزایش پنج برابری در فروش را تجربه کرد. هزینه آنها برای هر تغییر نیز ۸۰٪ کاهش یافته است، در حالی که بازده هزینه تبلیغات آنها شش برابر شده است.

درسی که از این امر باید آموخت این است که پیدا کردن یک استراتژی موفق در اینستاگرام می‌تواند عامل مهمی برای تجارت شما باشد. برای مدت طولانی، مسئله بازاریابی اینستاگرام این بود که شما نمی‌توانستید پیوندهای قابل کلیک را در پست خود قرار دهید، بنابراین برند ها مجبور بودند طرفداران خود را به جای پیوند، در بیوگرافی خود هدایت کنند و پیوسته آن را به روز کنند.

اما اکنون اگر می‌خواهید تبلیغ کنید می‌توانید پیوندهایی برای وب سایت خود در پست های اینستاگرام قرار دهید.

اینستاگرام هم اکنون با Shopify در حال همکاری است تا یک قدم جلوتر برود و برچسب گذاری محصولات را برای تجربه واریز یکپارچه مشتری ارائه دهد.

با تبلیغات در جای درست و زمان درست بتوانید با افزایش فروش در اینستاگرام درآمد بیشتری تجربه کنید. 

۵. افزایش فروش در اینستاگرام با اجرای   کمپین های ری‌تارگتینگ اینستاگرام

برای بهبود بیشتر اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود، برای جذب افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند از ری‌تارگتینگ استفاده کنید. مشتریانی که قبلاً نسبت به آنچه برند شما ارائه می دهد ابراز علاقه کرده اند.

ری‌تارگتینگ در اصل تبلیغاتی است که به طور خاص بازدید‌کنندگان وب سایت را که بدون خرید ترک می‌کنند مورد هدف قرار می‌دهد. در ابتدا در سال ۲۰۱۵؛ قبل از اینکه در سال ۲۰۱۶ به مجموعه تبلیغاتی اینستاگرام اضافه شود در فیس بوک رونمایی شد.

همانطور که توسط اینستاگرام توضیح داده شده است:

تبلیغات پویا در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که محصولات مناسب را در زمان مناسب به شخص مناسب تبلیغ کنید. وقتی شخصی به وب سایت یا اپلیکیشن شما مراجعه کرد، بعداً به اینستاگرام نگاه می‌کند. به آنها تبلیغی ارائه می‌شود که شامل چندین محصول مرتبط با محصولاتی است که در سایت یا اپلیکیشن شما در‌حال مرور بودند.

برای M.Gemi، این یک موفقیت بزرگ بود. در حقیقت کمپین اینستاگرام آنها علیرغم هدف قرار دادن مخاطبان یکسان، به مراتب موفق تر از کمپین های آنها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بود.

       

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام
۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام از کانالهای دیگر برای M.Gemi با ۲۵٪ از کل فروش آنها از اینستاگرام، بیشتر از دو برابر درآمد  دارد. هزینه آنها برای هر کسب نیز سه برابر کمتر از کانالهای دیگر بود.

 می‌توانید هنگام بارگیری مجدد روی یک محصول خاص متمرکز شوید، یا از قالب برگزیده آن برای هایلایت کردن موارد مشابه استفاده کنید تا مشتریان را در جهت صحیح سوق دهید.

برای شروع کار کافی است Facebook Pixel را بارگیری کرده و کل کاتالوگ محصولات خود را در Manager Business بارگذاری کنید. سپس تبلیغات بر اساس محصولات مشاهده شده در سایت شما و تصاویر محصولات آپلود شده به صورت خودکار شروع می‌شوند. مناسب‌ترین مطالب را با سیستم پس زمینه فیس بوک و بر اساس طبقه بندی تبلیغات خود تعیین می‌کنید.

۶.  برای افزایش فروش در اینستاگرام با اینفلوئنسرها دوست شوید

اینفلوئنسرها شخصیت‌های اینستاگرامی هستند که مخاطب های پابرجا دارند. فالوورهای آنها به دنبال نظریه و توصیه های خرید هستند، بنابراین جای تعجب ندارد که برندها برای تبلیغ محصولات خود به سمت اینفلوئنسر روی آورده اند.

به عنوان یک پلت فرم بصری، اینستاگرام راه ایده آل را برای جذب مخاطب هدف خود با استفاده از اینفلوئنسر ارائه می‌دهد. یک استراتژی بازاریابی خوب برای اینفلوئنسر در اینستاگرام می‌تواند به شما در گرفتن ترافیک بالا و فعالیت بیشتر کمک کند، که در نهایت بازدهی یا تغییر بالاتری را به همراه دارد.

برای افزایش تعداد فروش های تولید شده توسط محتوای اینفلوئنسر کد تخفیف یا لینک تبلیغاتی را در اختیار آنها بگذارید. اگر قصد دارید از چندین اینفلوئنسر برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید، به هر کدام یک کد یا پیوند منحصر به فرد اختصاص دهید تا بتوانید تغییرهای فردی آنها را ردیابی کنید.

به عنوان مثال، Glossier محصولات خود را با استفاده از اینفلوئنسر زیبایی در اینستاگرام تبلیغ می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Grace Abbott میکرو اینفلوئنسر، یک لینک تبلیغاتی منحصر به فرد برای محصولات خود فراهم کرده است. با دنبال کردن پیوند، پیروان او می توانند ۲۰٪ تخفیف در اولین سفارش خود از Glossier دریافت کنند و Glossier می‌تواند ببیند که گریس ابوت تا چه اندازه برای برندشان ارزش دارد.

بازاریابی اینفلوئنسر در اینستاگرام  راهی عالی برای افزایش رتبه موتورهای جستجوگر شما است زیرا به معنای واقعی کلمه باعث می شود افراد بیشتری در مورد برند شما صحبت کنند. مطالعات نشان داده است که مشتریان از طریق تبلیغات زبانی در مقایسه با تبلیغات پولی ۳۷٪ بیشتر جذب می‌شوند.

۷.  محصولات خود را در عمل نشان دهید

اگرچه تصاویر با کیفیت بالا از محصولات شما ممکن است توجه مردم را به خود جلب کند، اما ممکن است همیشه برای فروش کافی نباشند. برای اینکه محتوای اینستاگرام شما تأثیر واقعی داشته باشد، تجربه استفاده واقعی از محصولات خود را به نمایش بگذارید. از طریق محتوای اینستاگرام خود با استفاده از عکس ها و فیلم هایی که محصولاتتان را در عمل نشان می‌دهند، داستانی را بیان کنید.

به عنوان مثال، اگر شما یک ماده خاص را می‌فروشید، می‌توانید تصاویر ظروف تهیه شده با این ماده را ارسال کنید. دستور را در عنوان اضافه کنید و رویداد مناسبی را برای لذت بردن از ظرف توصیف کنید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید لباس بفروشید می‌توانید به افرادی که لباس را در زمینه های مختلف می‌پوشند نمایش‌دهید. عنوانی را درج‌کنید که توصیف تجربه پوشیدن لباس یا برانگیختن پارچه را نشان می‌دهد.

GoPro یک کار عالی در نمایش محصولات خود در عمل انجام می‌دهد. تمام پست های اینستاگرام آنها عکس و فیلم هایی است که با استفاده از دوربینشان گرفته شده است.

14 مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام
۱۴ مورد از آسان‌ترین راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام

محصولات خود را در حال حرکت به مردم نشان دهید که عاشقش هستند واز حرکت آنها لذت می‌برند و به آنها در درک چگونگی استفاده و لذت بردن از محصولات کمک کنید.

تا به واسطه این کار افزایش فروش در اینستاگرام را رقم بزنید و بیشتر درآمد کسب کنید. 

۸.  با بازاریابی اینفلوئنسر ماهر شوید

به طور گسترده مصرف‌کنندگان دوست‌ندارند که چیزی به آن‌ها فروخته‌شود. بنابراین حتی هنگامی که شما از اینفلوئنسر برای تبلیغ محصول خود استفاده می‌کنید، محتوای آن نباید “فروش” باشد. این بدان معنی است که باید جالب و جذاب باشد و با محتوای معمول اینفلوئنسر سازگار باشد.

در غیر این صورت محتوا می‌تواند بیش از حد تبلیغی و ناعادلانه به نظر برسد که بر روی احساس طرفداران اینفلوئنسر درباره نام تجاری شما تأثیر منفی می‌گذارد.

قبل از شروع فرآیند دسترسی به اینفلوئنسر مطمئن شوید که شما چه چیزی را برای نتیجه گرفتن از آن تعریف کرده‌اید.

آیا این است که:

۱.ارسال یک پیام خاص

۲.افزایش نمایش و آگاهی

۳.پشتیبانی فعالیت های بازاریابی محتوایی

  1. هدایت ترافیک به وب سایتتان و کسب فروش بیشتر
  2. همه موارد بالا؟

هدف شما هرچه باشد، استفاده از اینفلوئنسر برای ارسال مطلبی که تحمیل یک برند باشد نیست.

فقط اینفلوئنسر‌هایی را انتخاب کنید که برای نام تجاری شما مناسب باشند و اطمینان حاصل کنید که دستاورد های خود را با دقت تعیین کرده‌اید.

با بازاریابی اینفلوئنسر ماهر شوید
با بازاریابی اینفلوئنسر ماهر شوید

در پست فوق بازاریابی محتوا مطابق با پستهای متمرکز سبک زندگی اینفلوئنسر است. تمرکز بیشتر روی غذا است، البته در این حالت تمرکز روی سالاد است. هدفون به صورت هوشمندانه در همان نزدیکی قرار گرفته است و با زیرنویسی که بیان می‌کند برای جلوگیری از سر و صدا هنگام مطالعه عالی هستند.

پست مربوط به هدفون است، اما در لحظه مشخص نیست؛ به نظر می‌رسد یک توصیه محصول باشد تا تحمیل محصول.

 

۹- محتوای تولید شده  توسط کاربر را مهم تلقی‌کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر شکل دیگری از تبلیغات زبانی است. مشتریان موجود شما به ایجاد محتوا کمک می‌کنند که محصول شما را نشان دهند. این به نوبه خود به ارتقاء محصول یا خدمات شما به مشتریان جدید یا پیروان آنها کمک می‌کند. در نتیجه با افزایش فروش در اینستاگرام روبه رو می شوید. 

چه چیزی می‌تواند از این آسان تر باشد، درست است؟

با این حال برخی از مشتریان ممکن است بدون تشویق شما به راحتی تصاویر مربوط به محصول شما را به اشتراک‌نگذارند. برای ترغیب آنها باید پاداش یا انگیزه ای ارائه دهید؛ مانند فرصتی برای برنده شدن در چیزی در صورت ارسال عکس با محصول یا هشتگ شما. به عنوان مثال می‌توانید برای نمایش حساب رسمی اینستاگرام خود اشانتیون یا کارت هدیه پیشنهاد دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها را ترغیب می‌کنید تا از هشتگ این برند تجاری استفاده کنند تا به شما در پیگیری اثربخشی تلاش‌هایتان کمک کند.

Melt مرتباً عکسهای گرفته شده توسط مشتریان خود را مجدداً ارسال می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید آنها همیشه از کاربر در عکس نام می‌برند و زیرنویس های خنده دار را اضافه می‌کنند که طرفداران می‌توانند با آن‌ها ارتباط داشته باشند.

محتوای تولید شده  توسط کاربر را مهم تلقی‌کنید.
محتوای تولید شده  توسط کاربر را مهم تلقی‌کنید.

 مشتریان فعلی خود را تجلیل‌کنید. به آن‌ها به عنوان نوعی مدرک برای مشتریان آینده که هنوز در خرید از شما شک دارند فکر کنید.

به عنوان یک امتیاز، ارائه مطالب تولید شده توسط کاربر، روشی عالی برای نشان دادن این است که شما چقدر از مشتریان قدردانی می‌کنید.

۱۰. بررسی های صادقانه را از اینفلوئنسرها بخواهید

مردم به اینفلوئنسر اعتماد دارند زیرا آنها مانند مصرف کنندگان روزمره هستند. بنابراین نظرات و توصیه های آنها اصیل تر از یک فرد مشهور است که محصول شما را تأیید‌کند.

برندهایی که با اینفلوئنسر همکاری می‌کنند  این کار را به طور مکرر انجام می‌دهند زیرا می‌خواهند اعتماد مخاطبان هدف خود را جلب کنند.

یک راه خوب برای این کار این است که از اینفلوئنسر بخواهید که در بررسی های خود صادق باشد، حتی اگر جنبه های منفی در محصولات شما پیدا کند. وقتی یک اینفلوئنسر برخی از ویژگی هایی را که مخاطبان دوست‌ندارند صادقانه به اشتراک می‌گذارد، نظر مثبت آنها درباره سایر ویژگی ها به طور قابل توجهی موثق به نظر می‌رسد.

مشتریان می‌دانند که هر محصولی دارای برخی جوانب مثبت و منفی است. بنابراین از اینفلوئنسر خود بخواهید همه نواقص را ذکر کند تا به شما در جلب اعتماد مخاطبان هدف خود کمک کند.

آدری، اینفلوئنسر زیبایی، مرتباً نظرات خود را درباره تجربیاتش با استفاده از محصولات زیبایی خاص پست می‌کند. او در مورد نتایج حاصل از هر محصول صحبت می‌کند و همچنین اینکه آیا این نتایج مطابق با ادعاهای محصول است یا خیر. در تصویر زیر وی ذکر می‌کند که تجربه اش در استفاده از یک محصول خاص در کل مثبت بوده است. اما او نمی‌گوید که این محصول مطابق ادعا مبنی بر کاهش منافذ، پس از ۲۸ روز موفق می‌شود.

بررسی های صادقانه را از اینفلوئنسرها بخواهید
بررسی های صادقانه را از اینفلوئنسرها بخواهید

آیا این هنوز نتیجه خوبی برای برند است؟ بله. از آنجا که او به اندازه کافی جنبه مثبت لیست را برای این محصول در نظر گرفته است تا از منافع منفی بیشتر شود و نمره کلی آن ۱۰/۱۰ باشد. ارزیابی صادقانه اش هر دو اعتبار او را حفظ می‌کند و طرفداران این برند را افزایش می‌دهد.

۱۱.    شوخ طبع باشید

طنز در جذب مخاطب مسیری طولانی را طی می‌کند. برای افزایش فروش سعی کنید شوخ طبعی را در پست های اینستاگرام خود پیاده کنید. هدف این است که درک مردم از برندتان را بهبود ببخشید و شما از قبل می‌دانید که ادراک مثبت برند چگونه می‌تواند بر فروش تأثیر‌بگذارد.

شرکت Honest با ارسال منظم نقل قول های خنده دار و قابل اعتماد برای والدین، فالوورهای اینستاگرام خود را درگیر می‌کند. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که چگونه بسیاری از طرفدارانشان به شوخ طبعی آن‌ها واکنش نشان می‌دهند.

این برند همچنین عکس های طرفداران معروف را با زیرنویس های شوخ طبعی منتشر می‌کند.  

شوخ طبع باشید
شوخ طبع باشید

 اگر محتوای طنز با نام تجاری شما مطابقت ندارد هدف خود را بر برانگیختن و الهام بخشیدن      قرار دهید، هر دو دستورالعمل قابل اشتراک گذاری است. اینستاگرام بستر مناسبی برای پست های دلخواهی است که بسیار قابل ربط برای افراد عادی است.

۱۲.  تخفیف یا هدیه بدهید

ارائه تخفیف یا هدیه دادن یکی از موثرترین راههای افزایش فروش شما در اینستاگرام است. این یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات شما و افزایش فروش است.

با استفاده از این روش همچنین می‌توانید آگاهی از محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید زیرا مشتریان اخبار مربوط به این پیشنهاد را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

این میزان نرخ تعامل شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که فالوور اینستاگرام شما به نوعی با مطالب ‌شما درگیر شوند می‌توانید از آن‌ها قدردانی کنید و تخفیفی به آن‌ها ارائه دهید.

تخفیف یا هدیه بدهید

وقتی تخفیف می‌دهید طبیعتاً امیدی در آن‌ها ایجاد می شود و ترغیب می‌کنید تا محصول یا خدماتتان را بخرند. اگر مشتریان شما عاشق محصولات یا خدمات شما هستند دریغ نمی‌کنند در مورد برند شما صحبت کنند و آن را تبلیغ کنند. برای پاداش دادن به چنین مشتریان وفادار می‌توانید به آنها پیشنهادهای جذاب مانند تخفیف VIP یا عضویت در رده های برتر برنامه پاداش خود بدهید. به عنوان مثال  FatFac‌یک برند لباس انگلیسی، تخفیف های بزرگی را در خط لباس خود ارائه داد که در اینستاگرام اعلام کردند. طرفداران آن‌ها با تخفیف فوق العاده هیجان زده شدند زیرا این پست بیش از K6 بازدید دریافت کرد.

۱۳. استوری های اینستاگرام را اهرم کنید

اینستاگرام ویژگی استوری خود را منتشر کرده است که از طریق آن می‌توانید فیلم ها و تصاویر را با  فالوورهای وفادار خود به اشتراک بگذارید. برندها واقعاً می‌توانند از این ویژگی برای افزایش فروش خود استفاده کنند.

اما چگونه می‌توانید از آن به طور‌مؤثر استفاده کنید؟

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که می‌تواند به شما در ایجاد استوری اینستاگرام تأثیر‌گذار کمک کند. با اجرای صحیح این نکات می‌تواند فروش شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

  •       اگر دست لرزان دارید یک سه پایه را خریداری کنید. یک سه پایه در هنگام ضبط فیلم و گرفتن عکس، تلفن هوشمند یا دوربین شما را ثابت نگه می‌دارد.
  •       داستان یا سفر برند تجاری را با فالوورهای خود در استوری اینستاگرام ضبط و به اشتراک بگذارید.
  •       از تصاویر محصول خود برای ایجاد یک فیلم استفاده کنید و آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید. حتما از نورپردازی طبیعی استفاده کنید.
  •       تجربیات مشتریان خود را  در استفاده از محصولات یا خدمات خود ضبط و به اشتراک بگذارید.
  •       چند عکس و فیلم پشت صحنه، مربوط به محصول یا خدمات خود داشته باشید و آنها را در استوری خود قرار دهید.

۱۴. پست هایی که فروش را تحمیل می‌کند ارسال نکنید

باید در نظر داشته باشید که اینستاگرام بستر خرید و فروش نیست. مردم برای خریدن از برندها در آنجا حضور ندارند بلکه در‌واقع معاشرت اجتماعی می‌کنند. بنابراین باید مطالبی ارسال کنید که تحمیل بر فروش نباشد.

اگر می‌خواهید از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنید باید این کار را با روشی خلاقانه انجام دهید. این بدان معناست که شما باید محتوای چشمگیر و جذاب را ارائه دهید. برای این کار می‌توانید تصاویر الهام بخش از شرایط واقعی زندگی ارسال کنید یا تصاویر مشتریانی را که از محصول‌تان استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید عکس ها و فیلم های راهنمایی یا دستور‌العمل محصولاتتان  را ارسال کنید.

به عنوان مثال My Protein یک برند تناسب اندام است. پست های آنها را در اینستاگرام بررسی کنید. آنها خیلی تحمیل بر فروش نیستند. اما در عین حال آنها مخاطب های مورد‌نظر را برای خرید تشویق می‌کنند، زیرا تصاویر ارسال شده از موقعیت‌های واقعی است.

پست هایی که فروش را تحمیل می‌کند ارسال نکنید
پست هایی که فروش را تحمیل می‌کند ارسال نکنید

پست موجود در تصویر زیر در کمتر از هفت روز بیش از هزار لایک کسب کرد.

شما حتی می‌توانید از آن یک قدم جلوتر بردارید و با اینفلوئنسرهای اینستاگرام کار کنید. اینفلوئنسرها به دلیل توانایی خود در تبلیغ محصولات به روشی که قانع کننده و بدون تحمیل باشد شناخته شده‌اند. بنابراین می‌توانید در جستجوی اینفلوئنسرهای مربوطه که به نمایندگی از شما صحبت می‌کنند استفاده کنید.

نتیجه گیری

رسانه های اجتماعی مدام در حال تحول هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکات فوق ایده های خوبی در مورد نحوه افزایش فروش خود در اینستاگرام ارائه می‌دهد.

همانطور که مشاهده می‌کنید اینفلوئنسرها می‌توانند تفاوت زیادی در تلاش‌های بازاریابی شما ایجاد کنند و حتی فرصت‌های بیشتری را برای تعامل با طرفداران و اشتراک گذاری عکسها و فیلم‌های عالی فراهم کنند.

اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، نتایج بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این جایی است که مردم اشتیاق خود را به خرید تبدیل می‌کنند. با افزایش فروش در اینستاگرام از تجارت الکترونیک لذت ببرید. 

منبع https://www.jeffbullas.com/increase-sales-on-instagram/

 

مقالات خواندنی:

بازاریابی رستوران در اینستاگرام و ترفندهای آن در سال ۲۰۲۰

چگونه کپشن خوب در اینستاگرام بنویسیم؟

چگونه برای تبلیغ برندمان اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنیم؟

تبلیغ کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام | بیزینس اکانت چیست؟

چگونه اینفلوئنسر اینستاگرام شویم و کسب درآمد کنیم؟

پنج روش خلاقانه برای کسب درآمد در اینستاگرام

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دریافت لینک دانلود