موثرترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

موثرترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

از مهارت خود استفاده نمایید:

در صورتی که در زمینه ای مهارت خاصی دارید می توانید به خوبی از تخصص خود پولسازی کنید . به عنوان مثال می توانید دوره های اموزشی برگزار کنید ، این کار را با کمک ویدئوهای آموزشی جذاب با دیگران به اشتراک بگذاری تا بتوانید اعتماد کاربران را به خوبی جلب نمایید و با این کار است که پیشنهادات زیادی از بابت کلاس های خصوصی خواهید داشت . و یا آن که در خصوص موبایل ، اطلاعات خوبی دارید در این خصوص می توانید محتوا سازی کرده و آموزش های ویدئویی را ایجاد کنید و با این کار مخاطبان را جذب کرده و خدمات خود را نیز ارائه نمایید این کار می تواند در تمامی زمینه ها موثر باشد.

چند روز پس از شروع اینستام من به درآمد میرسم؟

خیلی از افرادی که یه پیج اینستا رو شروع میکنن درگیر اینن که من چند روز بعد به درآمدزایی از اینستاگرام میرسم؟ یه روز بعد، ده روز بعد، سی روز بعد ؟ و دائماً تمرکزشون فقط روی اون پوله است .

ببین تا وقتی که تمرکزت روی اون پوله باشه به جای اینکه به اون پوله نزدیک شی ، هر روز ازش دورتر میشی.  تو رو جایی تمرکز کردی که واست پول نمیاره. ببین توی شبکه های اجتماعی اونی که روی پول تمرکز میکنه به پول نمیرسه .

اونی به پول میرسه که روی مسیری که پولو میاره تمرکز میکنه.  تو اینستا کی به پول میرسی ؟ وقتی خدمات ارزشمندی بدی مردم در ازای اون خدمات ارزشمند به تو پول میدن.

پس تمرکزت رو به جای اینکه بذاری رو این که من چند روز بعد به درآمد میرسم ، تمرکزت رو رو این بذار که من چقدر بیشتر میتونم خدمت برسونم .

در این شرایطه که پول میاد. تو خدمت برسون . تو پیج خوبی داشته باش . تو کمک کن. درگیر این نباش که چند روز بعد به پول میرسی قطعا به پول میرسی .

ولی خیلیا میان درگیر اینن که چند رو به پول میرسم ؟ چند روز بعد درآمدزایی از اینستاگرام بیشتر میشه؟ که اونقدر بهش فکر میکنن که اولا فضای پیجشون بد میشه ، دائما فقط تبلیغات ، تبلیغات، تبلیغات ، مردم هم ازش رونده میشن و خیلی زود هم ناامید میشن.

چون فقط دارن به پول فکر میکنن. و چون تمرکزش رو پول هست و پول نیست خیلی زود ناامید میشه . تمرکزت رو بذار رو عشق وعلاقه ات . تو یه پیجی زدی، عشق و علاقته براش وقت بذار .

براش وقت بذار

خوب؟ عاشقانه توش محتواتو درست کن. عاشقانه کمک کن خدمت برسون. قطعا تو یه خدمت خوب برای تو ارزش هم ایجاد میکنه. در جهت ارزش هات حرکت کنی پول هم به سمت تو سرازیر میشه.

ببین یه مثال هم واسه تون بزنم . اینا که میان درخت بامبو میکارن، جوانه بامبو، یا بذر بامبو رو میخوان بکارن ، شاید واسه ت جالب باشه . این بذر رو وقتی تو زمین قرار میده پنج سال بهش میرسه .

پنج سال به فکرشه ، پنج سال آبیاری میکنه دریغ از یه جوونه یک سانتی. دریغ از یه جوونة یک سانتی متری ولی حالا میدونید نکته مهمش چیه؟ همین بذری که 5 ساله تو زمینه و جوونه ای ازش خارج نشده ، سال پنجم اولین جوونه خودش رو نشون میده و حالا جالب تر از اون چیه ؟ شیش ماه بعد سی متر طول یه درخت بامبو میشه.

ببین اینستا هم دقیقا همینه . تو باید براش وقت بذاری درگیر این نباشی که کی به اون قدرته میرسه. ولی وقتی که به اون قدرته میرسه اونقدر واسه تو درآمدزایی از اینستاگرام داره که هرجای دیگه ای این تایم رو میذاشتی من بهت قول میدم اونقدری که الان رو اینستا وقت گذاشتی و آورده خواهد داشت ، هیچ جا آورده نخواهی داشت.

درآمد بیش از حد از اینستاگرام

شاید امروزه بتوان مدعی شد که یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی ، اینستاگرام است که در میان شبکه های اجتماعی بسیار محبوب بوده و تعداد کثیری از کاربران را شامل می شود که به طور روز افزونی در حال گسترش می باشد و درآمد بیش از حد از اینستاگرام شده رویای بسیاری از افراد.

کسب درآمد بیش از حد از اینستاگرام و ترفندهای آن نیز یکی از مواردی است که بسیار طرفدار داشته و بسیاری از افراد در جهت یادگیری آن اقدام می نمایند زیرا به خوبی دریافته اند که دریافت درآمد بیش از حد از اینستاگرام برای هرکسی امکان پذیر بوده و می تواند ثروت آفرین باشد. البته برای این کار نیاز است تا تلاش و پشتکار داشته و از خلاقیت خود به خوبی استفاده نمایید تا در زمانی کوتاه تر به بهترین نتیجه رسیده و درآمد خوبی را به دست آورید.

همچنین بخوانید:  اکسپلور اینستاگرام چیست ؟ راه های دیده شدن در اکسپلور

راه هایی که می توان از اینستاگرام درآمد کسب نمود

برای آن که بتوان درآمدی عالی از اینستاگرام کسب نمود راه هایی وجود دارد که در صورتی که به خوبی برای آن ها وقت گذاشته شود می تواند نتیجه ی خوبی داشته باشد.

روش فروش به صورت مستقیم جهت خدمات و کالا در اینستاگرام :

یکی از روش هایی که می توان از اینستاگرام کسب درآمد نمود فروش مستقیم خدمات و کالا می باشد به طوری که کالاهای خود و یا دیگران را در اینستاگرام به فروش می رسانند این محصولات می تواند فیزیکی باشد و یا دیجیتال اما چندان اهمیتی ندارد در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که کالا را به خوبی به فروش برسانید و به درآمد بیش از حد از اینستاگرام نزدیک تر بشید.

با قراردادن تصاویری مناسب از محصول و خدمات خود می توانید اطلاعات کامل و جذابی از کالا را به مخاطبان خود معرفی و منتقل نمایید . ممکن است که شما خدمات آموزشی داشته باشید که به صورت اینترنتی قصد فروش آن ها را دارید این امکان وجود دارد که فروش خوبی در این خصوص در اینستاگرام برای خود راه اندازی نمایید.

روش فروش غیر مستقیم برای ارائه ی کالا و خدمات :

روش دیگری که برای فروش کالا و خدمات مطرح است آن است که به سراغ کسانی بروید که فالوور های زیادی داشته و با روش تبلیغات می توانید درآمد خوبی را از این روش کسب نمایید . همچنین در صورتی که پیج اینستاگرام شما دارای فالوورهای زیادی است می توانید سفارش تبلیغات کالا و خدمات دیگران را گرفته و از این طریق درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نمایید. برخی از کسانی که در شبکه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام شناخته شده هستند از این طریق برای کسب درآمد بیش از حد از اینستاگرام استفاده میکنند.

شاید دیده باشید که افرادی مشهور کلیپ هایی طنز و … را با اشاره به برند و محصولی خاص ایجاد می کنند که قصد دارند در کنار ایجاد سرگرمی ، برند مورد نظر را نیز معرفی کرده و تبلیغ نمایند. این کار امروزه توسط افراد مشهور بسیار مرسوم است .

ایجاد برند در اینستاگرام :

از دیگر راه هایی که می توان برای درآمد بیش از حد از اینستاگرام از آن استفاده نمود ، برند سازی است . برخی از کسب و کارها با ایجاد برند سازی می خواهند مخاطبان را به سوی کارشان جذب نموده و با کمک این مخاطبان بازاریابی را انجام دهند . به عنوان مثال با ایجاد برند سازی موثر ، کاربران و مخاطبان خود را به سوی یک سمینار می کشانند.

این روش می تواند مخاطبان را از اینستاگرام به سوی سایت کشانده و با این کار فرآیند بازاریابی اینترنتی را ایجاد نمود تا مخاطب به سایت وارد شده و محصولات و خدمات را با اشتیاق بررسی کرده و نهایتا خرید نماید.

این یکی از روش های موثر در اینستاگرام برای درآمد زایی است زیرا این قابلیت را دارد تا بتوانند فضای بیشتری را برای بازاریابی و جذب مخاطب داشته باشند. این کار می تواند با استفاده از اینستاگرام در سایت نیز رونق و درآمد زایی بسیار خوبی را ایجاد نمود. این را نیز می توان گفت که در اینستاگرام می توان محصولات فیزیکی مانند لباس ، عطر ، موبایل و … را نیز به خوبی به فروش رسانید.

دراپ شیپینگ :

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینستاگرام که بسیاری از افراد از آن غافل هستند و می‌تواند یکی از پردرآمدترین مشاغل اینستاگرامی باشد، دراپ شیپینگ است. برای فعالیت حرفه‌ای در زمینه دراپ شیپینگ، ابتدا باید یک پیج اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و محصولات مورد علاقه خود را در آن عرضه کنید. همزمان با راه‌اندازی پیج، به دنبال یک تأمین‌کننده حرفه‌ای و معتبر برای تأمین محصولات پیج خود باشید.

لازم به یادآوری است که می‌توانید با چند تأمین‌کننده نیز هماهنگ کنید تا هر دسته از محصولات را از یک تأمین‌کننده خاص و حرفه‌ای تأمین کنید. در روش دراپ شیپینگ، پس از اینکه مشتری از شما خرید کرد، نیازی نیست که محصول را از تأمین‌کننده بگیرید و برای مشتری ارسال کنید؛ بلکه می‌توانید از تأمین‌کننده بخواهید که محصول را به‌طور مستقیم برای خریدار ارسال کند.

روش درآمدزایی در دراپ شیپینگ به این صورت است که فرض کنید مشتری محصولی را به قیمت 200 هزار تومان از شما می‌خرد. شما طبق قرار با تأمین‌کننده، محصول را از او به قیمت 150 هزار تومان می‌خرید، 30 هزار تومان بابت هزینه پست می‌پردازید و 20 هزار تومان سود خالص شما از فروش هر محصول خواهد بود.

همچنین بخوانید:  سایز دقیق پست و استوری اینستاگرام (2024)

نکته‌ای که در دراپ شیپینگ باید رعایت کنید، این است که با تأمین‌کننده حرفه‌ای همکاری کنید تا محصول را با بسته‌بندی سالم و در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان ارسال کند.

دراپ شیپینگ یکی از کارآمدترین و پرسودترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. با راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی، انتخاب تأمین‌کنندگان معتبر و مدیریت حرفه‌ای فروش، می‌توانید به درآمد قابل توجهی دست یابید. رعایت نکات کلیدی در انتخاب تأمین‌کننده و اطمینان از ارسال سریع و مطمئن محصولات، موفقیت شما در این زمینه را تضمین خواهد کرد.

بلاگری :

بلاگری یکی از پردرآمدترین مشاغل در اینستاگرام است که بسیاری از افراد با استفاده از این روش به درآمدهای بالا دست یافته‌اند. بلاگرها افرادی هستند که در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی محتوای تخصصی و مفید تولید می‌کنند. شما نیز با توجه به علاقه و مهارت خود می‌توانید در یک حوزه مشخص بلاگر شوید و از این طریق درآمدزایی کنید.

بلاگری می‌تواند در حوزه‌های مختلفی انجام شود. اگر به سفر علاقه دارید، با قرار دادن عکس‌ها و نوشتن کپشن‌های مرتبط می‌توانید یک بلاگر سفر شوید. پس از مدتی، با گرفتن تبلیغ از آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌ها می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید. به عنوان مثال، بلاگرهایی که به رستوران‌گردی علاقه دارند، می‌توانند با ارائه محتوای مفید و جالب در مورد غذاها و رستوران‌ها، طرفداران زیادی جذب کنند و از طریق تبلیغات رستوران‌ها درآمد کسب کنند.

برگزاری تورهای گردشگری :

با افزایش علاقه‌مندان به گردشگری و ایران‌گردی، تعداد تورهای گردشگری نیز در کشورمان روز به روز بیشتر می‌شود. اگر شما هم علاقه‌مند به ایران‌گردی هستید و مکان‌های دیدنی ایران را به خوبی می‌شناسید، این فرصت را دارید که با راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی، دیگران را با این فضاها آشنا کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

شروع با راه‌اندازی پیج اینستاگرامی :

راه‌اندازی پیج اینستاگرامی

درصورتی که ایده ای برای راه اندازی کسب و کاری ندارید می توانید صفحه های عمومی را ایجاد نمایید که در آن عموم مردم مخاطب این پیج باشند و با مطالبی همچون کلیپ های طنز ، سرگرمی ، دلنوشته ، متون خاص و انگیزشی و دیگر مطالب سرگرمی و تفریح ، کاربران اینستاگرامی زیادی را جذب نمایید .

در صورتی که این کار را با اصول خاص و با کیفیت بالا انجام دهید در مدت زمان کوتاهی می توانید تعداد مخاطب زیادی داشته و به پیجی پر بازدید تبدیل شده و از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید و درآمد خوبی نیز از این راه کسب نمایید.

این مهم است که سوار بر موج احساسات مخاطبان حرکت کرده و با خلاقیت و به روز رسانی مطالب در شکل ها و موقعیت های مختلف ، مطالبی را در حد استاندارد ایجاد نمایید . با کمی پشتکار و البته نوآوری و خلاقیت می توانید در این زمینه موفق باشید.

برای شروع، یک پیج اینستاگرامی با نامی جذاب و مرتبط با گردشگری ایجاد کنید. در این پیج، محتوای مرتبط و جذاب درباره مکان‌های دیدنی و تفریحی ایران منتشر کنید. استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت و الهام‌بخش، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین می‌توانید تجربیات شخصی خود از سفرهای مختلف را به اشتراک بگذارید و نکات مفیدی برای گردشگران ارائه دهید.

برای جذب مخاطبان بیشتر، به تولید محتوای متنوع و جذاب بپردازید. رعایت نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  1. تصاویر و ویدیوهای باکیفیت: از تصاویر و ویدیوهای زیبا و باکیفیت از مکان‌های دیدنی ایران استفاده کنید.
  2. نوشته‌های جذاب و الهام‌بخش: کپشن‌های الهام‌بخش و جذاب بنویسید که مخاطبان را به بازدید از این مکان‌ها ترغیب کند.
  3. اشتراک‌گذاری تجربیات شخصی: تجربیات خود از سفرها و تورهای مختلف را به اشتراک بگذارید و نکات مفیدی برای گردشگران ارائه دهید.
  4. استفاده از هشتگ‌های مرتبط: از هشتگ‌های مرتبط با گردشگری و ایران‌گردی استفاده کنید تا محتوای شما برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی باشد.
  5. تعامل با مخاطبان: به سوالات و نظرات مخاطبان پاسخ دهید و با آن‌ها در تعامل باشید تا ارتباطی صمیمی و نزدیک با آن‌ها برقرار کنید.

با ارائه خدمات باکیفیت و حرفه‌ای و همچنین قیمت‌گذاری مناسب، می‌توانید تورهای بیشتری برگزار کنید و درآمد خود را افزایش دهید. با گذشت زمان و با جلب اعتماد و رضایت مشتریان، تعداد مخاطبان و مشتریان شما افزایش خواهد یافت و به همین ترتیب درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

برگزاری تورهای گردشگری و جذب مخاطب از طریق اینستاگرام، یک روش عالی برای کسب درآمد و معرفی زیبایی‌های ایران به هموطنان است. با راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی و تولید محتوای جذاب و متنوع، می‌توانید مخاطبان زیادی جذب کنید و سپس با برگزاری تورهای حرفه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت، به درآمد قابل توجهی دست یابید. به یاد داشته باشید که تعامل مستمر با مخاطبان و ارائه تجربیات مثبت مشتریان قبلی، می‌تواند نقش مهمی در جلب اعتماد و رضایت مخاطبان جدید ایفا کند.

همچنین بخوانید:  igtv چیست ؟ | 5 کاربرد igtv + تصویر

فعالیت به عنوان ادمین پیج‌های اینستاگرامی :

یکی از روش‌های بسیار مؤثر و رو به رشد برای کسب درآمد حرفه‌ای از اینستاگرام، بازاریابی و مدیریت پیج‌های اینستاگرامی برای سایر کسب و کارها است. در این روش، شما می‌توانید مدیریت پیج یک کسب و کار را برعهده بگیرید و برای آن پیج، محتوا و پست‌های مناسب تولید کنید.

امروزه بسیاری از کسب و کارها برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود، به دنبال افرادی هستند که بتوانند به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهند. وظیفه یک ادمین پیج اینستاگرامی شامل مدیریت کامل پیج، تولید محتوا، پاسخ‌دهی به پیام‌ها و نظرات، افزایش آگاهی مخاطبان از برند، فروش محصولات به صورت اینترنتی، و برقراری ارتباط مثبت و مستمر بین کسب و کار و مخاطبان است.

استفاده بهینه از قابلیت هایلایت‌های اینستاگرام :

در چند سال اخیر، اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام هایلایت‌ها اضافه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای مهم و مفید را به صورت دائمی در پروفایل خود نگه دارند. این ویژگی به ویژه برای کسب و کارها بسیار مفید است، زیرا می‌توانند اطلاعات جامعی درباره فعالیت‌های خود به مخاطبان ارائه دهند.

هایلایت‌های اینستاگرام چگونه به کسب و کارها کمک می‌کنند؟

هایلایت‌های اینستاگرام چگونه به کسب و کارها کمک می‌کنند؟

  1. ارائه اطلاعات کامل درباره کسب و کار: با استفاده از هایلایت‌ها، می‌توانید اطلاعات جامعی درباره کسب و کار خود به مخاطبان ارائه دهید. این اطلاعات می‌تواند شامل معرفی کسب و کار، تاریخچه تأسیس، هدف و مأموریت، و توضیحاتی درباره محصولات یا خدمات شما باشد.
  2. مشخص کردن موقعیت مکانی و اطلاعات تماس: یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که مخاطبان نیاز دارند، موقعیت مکانی و اطلاعات تماس شماست. با قرار دادن این اطلاعات در هایلایت‌ها، می‌توانید دسترسی راحت‌تری برای مشتریان فراهم کنید. این شامل آدرس فروشگاه‌ها، شماره تلفن‌ها، و ایمیل‌های تماس است.
  3. ارائه لینک‌های مهم: هایلایت‌ها مکان مناسبی برای قرار دادن لینک‌های مهم مانند آدرس سایت، کانال یوتیوب، وبلاگ و سایر شبکه‌های اجتماعی شما هستند. این امر به افزایش ترافیک و بهبود سئو شما کمک می‌کند.
  4. نشان دادن تاریخچه و دستاوردها: با استفاده از هایلایت‌ها، می‌توانید تاریخچه کسب و کار خود و دستاوردهای مهمی که به دست آورده‌اید را به نمایش بگذارید. این امر به ایجاد اعتماد و اعتبار در میان مخاطبان کمک می‌کند.
  5. پاسخ به سوالات متداول: بسیاری از کسب و کارها با سوالات مکرر از سوی مشتریان مواجه هستند. شما می‌توانید یک هایلایت مخصوص برای پاسخ به این سوالات ایجاد کنید. این کار نه تنها به کاهش حجم تماس‌های مشتریان کمک می‌کند، بلکه نشان‌دهنده توجه شما به نیازهای آن‌هاست.
  • قدرت کپشن و کپی ‌رایتینگ :

یکی از اقدامات بسیار مهم در تأثیرگذاری بر مخاطبان و افزایش معروفیت پروفایل شما در اینستاگرام، نوشتن کپشن‌های جذاب و تولید محتوای متنی قوی برای پست‌ها و استوری‌ها است. اگر موفق شوید محتوایی را ارائه دهید که حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آن‌ها را به خود جذب کنید، قطعاً می‌توانید تأثیر قابل توجهی روی آن‌ها بگذارید و از آن‌ها بخواهید که به درخواست‌های شما پاسخ دهند. به این ترتیب، می‌توانید رشد و افزایش فالوورهای خود را بهبود بخشید.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که محتوای تصویری و ویدیویی بیشترین تأثیر را بر مخاطبان دارد و محتوای متنی کمترین توانایی را در جذب توجه دارد. اما واقعیت این است که محتوای متنی نیز قدرت شگفت‌انگیزی دارد. حتی اگر به دنبال ایجاد محتوای تصویری یا ویدیویی جذاب هستید، لازم است که آن را با عناصر متنی مناسب و گیرا همراه کنید تا تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشد.

نتیجه گیری

در دنیای امروز، رسیدن به درآمدهای بی‌نظیر و رویایی دیگر یک هدف دست‌نیافتنی نیست. با کمی نبوغ، خلاقیت و پشتکار، هر فردی می‌تواند به این هدف دست یابد. اینستاگرام یکی از ابزارهای قدرتمندی است که می‌تواند شما را به این مقصد برساند. این پلتفرم شبکه اجتماعی با امکانات بی‌شمار و کاربرانی از سراسر جهان، به شما کمک می‌کند تا درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. البته، موفقیت در اینستاگرام مستلزم کار و تلاش بی‌وقفه است. اما اگر توانمندی و نبوغ لازم را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از این پلتفرم، درآمد رویایی خود را محقق کنید.

تیم تحریریه خودساخته
تیم تحریریه خودساخته

ما در تیم خودساخته تمام تلاشمان را برای آماده سازی بهترین مطالب میکنیم تا شما عزیزان با محتواهای ما بتوانید سواد و دانش خود را بهبود دهید

آیا دوست دارید فقط با یک پیج از اینستاگرام به درآمد ۳۰ میلیونی برسید؟!

دکتر کاویانی، کارآفرین سریالی، موسس کارخانه مبلمان دکولایف و مجموعه توسعه کسب‌وکار خودساخته و چندین بیزینس موفق، در یک جلسه آموزشی رایگان ، مسیر کسب درآمد از اینستا را به شما آموزش می دهند. تا کنون صدها نفر از دانشجویان دکتر کاویانی با همین فرمول درآمدزایی اینستاگرامی به آزادی مالی رسیدند.

دوره های دکتر کاویانی

دوره مستر کلاس راکت
دوره علمی مدار ثروت
دوره هک فروش
دوره کسب و کار اینستاگرامی
دوره جامع جهش ثروت

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود

آیا می‌خواهید درآمد بیزینس خود را ۳ برابر کنید؟

برای دریافت آموزش رایگان بیزینس پولساز دکتر کاویانی روی دکمه دریافت دوره بزنید