کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020

کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020

کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن

کسب درآمد آنلاین یکی از موضوعات جذاب و پرطرفدار بوده که همواره بحث‌های زیادی پیرامون آن مطرح شده است. روش‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد که هر یک از آن‌ها مزایا و محدودیت‌های خاص خودش را دارد. با این حال همواره مسیرهایی هستند که انتخاب هوشمندانه‌ی آن‌ها به‌شرط پشتکار و رعایت قاعده‌ی کار می‌تواند به مقصدی متفاوت و رؤیایی ختم شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی 6 روش عملی کسب درآمد آنلاین بپردازیم. شما با ورود آگاهانه و مبتنی بر تخصص به هر یک از این 6 عرصه می‌توانید دنیایتان را متحول کرده و به رؤیای ثروتمند شدن، رنگ حقیقت بزنید.

کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020
کسب درآمد آنلاین و معرفی چند روش عملی برای ثروتمند شدن در سال 2020

  1. به یک فریلنسر تبدیل شوید!

این روزها بازار تقاضا برای کارهای از راه دور حسابی داغ است. بنابراین اگر از واجد مهارت‌های دیجیتال هستید، می‌توانید کارتان را در فضای کسب‌وکار آنلاین آغاز کنید.

نخستین گام برای تبدیل به یک فریلسنر و کسب درآمد آنلاین، ثبت‌نام در یک وب‌سایت مناسب است که امکان دسترسی سریع به کارهایی را که در انجام آن‌ها مهارت و تخصص دارید، برایتان فراهم می‌کند. پس از ثبت‌نام در این وب‌سایت‌ها، به فهرستی از سفارش‌ها در حوزه‌های مختلف دسترسی خواهید داشت که می‌توانید با توجه به مهارتی که دارید، نسبت به پذیرش و انجام آن‌ها اقدام کنید.

البته این همه‌ی کاری نیست که می‌توانید انجام دهید. چرا به ایده‎ی راه‌اندازی وب‌سایت فریلنسریِ اختصاصی خودتان فکر نمی‌کنید؟ مثلاً می‌توانید شرکتی متشکل از فریلنسرهای مختلف را پایه‌گذاری نموده و برای جذب مشتری از وب‌سایت‌های کاریابی کمک بگیرید.

همچنین بخوانید:  راه‌های پولدار شدن در نوجوانی مخصوص بچه‌های خود‌ساخته

اما ماجرای فریلنسری به اینجا هم ختم نمی‌شود! علاوه بر راه‌های گفته‌شده، وب‌سایت‌هایی هم وجود دارند که در ازای انجام پروژه‌های کوچک یا مینی‌تسک‌ها به شما دستمزد می‌دهند. البته شاید رقم این پرداختی‌ها در نگاه اول آن‌قدر چشمگیر نباشد اما در صورتی که زمان‌بندی و برنامه مشخصی برای انجام آن‌ها داشته باشید، می‌توانید از مزایای اقتصادی چنین فعالیت‌هایی بهره‌مند شوید.

در نهایت اگر می‌خواهید کسب درآمد آنلاین را آغاز کنید، تبدیل شدن به یک فریلنسر می‌تواند بهترین نقطه شروع باشد.

  1. پادکست صوتی تولید کنید!

در عصر حاضر، ظهور و فراگیری محتوای صوتی به‌عنوان یک ابزار مؤثر بازاریابی از هر زمان دیگری ملموس‌تر و نیرومندتر است. گوش دادن به پادکست‌های صوتی، سرگرمی درصد قابل‌توجهی از افراد جامعه است. پس این یک فرصت بالقوه‌ی بسیار خوب برای کسب درآمد آنلاین است. شما می‌توانید با تولید و انتشار پادکست‌های اختصاصی و جذاب در مورد موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، مخاطبان خاص خود را پیدا کنید و سپس از طریق جذب تبلیغات مختلف، از این راه درآمدزایی کنید.

برای شروع کار و به‌منظور ذخیره و به اشتراک‌گذاری محتوای صوتی‌تان با دیگران به یک شرکت میزبان پادکست نیاز دارید که در این بین iTunes، Stitcher، Spotify و Tuneln از بهترین گزینه‌های ممکن هستند.

  1. ساخت یک وبلاگ برای بازاریابی پورسانتی (AFFILIATE MARKETING) و محصولات دیجیتال!

راه‌اندازی یک وبلاگ و وبلاگ نویسی، ایده و پیشنهاد جدیدی نیست. یکی از روش‌های سنتی کسب درآمد از طریق وبلاگ این است که وبلاگی بسازید، ترافیک آن را افزایش دهید و تبلیغات گوگل ادسنس را روی آن نمایش دهید. البته که این استراتژی، استراتژی بدی نیست اما تبلیغات می‌توانند از نگاه بازدیدکنندگان وبلاگتان، عناصری مزاحم و آزاردهنده تلقی شوند و اساساً به همین دلیل است که استفاده‌ کاربران از Ad-Blocker‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

ما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای تکیه بر نمایش تبلیغات، برای کسب درآمد آنلاین، جدیدترین روش‌های فروش را که بازاریابی پورسانتی یا معرِّف، یکی از بهترین آن‌هاست، امتحان کنید. در این روش شما در ازای معرفی، تبلیغ و ترویج محصولات اعم از کالاها یا خدمات یک شرکت یا وب‌سایت دیگر درآمد کسب می‌کنید. برخی از طرح‌های Affiliate Marketing نه الزاماً در صورت فروش، بلکه به ازای هدایت هر سرنخ فروش (خریدار بالقوه) به وب‌سایتشان نیز به شما مبلغی را پرداخت می‌کنند. بنابراین اگر وبلاگ یا وب‌سایتتان ترافیک خوبی از نظر کمّی و کیفی داشته باشد، می‌توانید از این راه به درآمد خوبی برسید. آغاز کار با ورد پرس و داشتن محتوای خوب، لازمه‌ی موفقیت در این حوزه از کسب‌وکار آنلاین است.

  1. دانش خود را با مخاطبین آنلاین به اشتراک بگذارید!

اگر صاحب دانش ارزشمندی هستید که به دیگران کمک می‌کند، می‌توانید از این مزیتتان برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. برای شروع کار باید در یکی از پلتفرم‌های کلاس‌های آنلاین ثبت‌نام کنید. این پلتفرم‌ها امکان انتشار و به اشتراک‌گذاری دوره‌های آموزش آنلاین را در هر موضوعی که بخواهید، برایتان مقدور می‌سازند.

همچنین بخوانید:  چگونه اولین ۱۰میلیون خود را بدون سرمایه اولیه بدست آوریم؟

مهم نیست دانشتان در چه زمینه‌ای باشد. همین‌که آنچه ارائه می‌دهید، ارزشی برای مخاطب ایجاد کند کافی خواهد بود. شما می‌توانید به افراد بیاموزید چطور بنویسند، چطور ارتباط مؤثر برقرار کنند، امور مالیاتی را چگونه مدیریت کنند، اتومبیل خود را چطور تعمیر کنند. همچنین می‌توانید ارائه‌دهنده خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف باشید. حتی می‌توانید در صورت برخورداری از دانش کافی به حوزه‌های جذاب و جدیدتر مثل هواپیماهای بدون سرنشین و هر موضوع دیگری که فکرش را بکنید، وارد شوید. ارزش دانش شما، مخاطبین را مجاب می‌کند که در ازای دریافت آموزش مناسب، پول پرداخت کند و بدین ترتیب می‌توانید جریان مستمری از درآمد سرشار برای خودتان ایجاد کنید.

  1. از راه دراپ شیپینگ (DROPSHIPPING) کسب درآمد کنید!

تجارت الکترونیک سنتی شما را به استخدام کارمند، ذخیره‌ی محصولات، نگه‌داری موجودی و اقداماتی از این قبیل وادار می‌کند. کاملاً روشن است که این فرایند تا چه اندازه می‌تواند خسته‌کننده و البته پرهزینه باشد.

اما دراپ شیپینگ روشی است که شما از طریق آن می‌توانید محصولات مدنظرتان را به‌صورت آنلاین و از طریق عرضه مستقیم و بلا واسطه‌ی محصول از تولیدکننده به مصرف‌کننده بفروشید. عدم نیاز به استخدام کارمند و عدم ضرورت سرمایه‌گذاری اضافی، بزرگ‌ترین مزیت دراپ شیپینگ است. نحوه‌ی کارکرد مدل کسب‌وکار دراپ شیپینگ به‌طور خلاصه به شرح ذیل است:

  •       وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کنید و تصاویر محصولات را همراه با قیمت فروش آن‌ها در وب‌سایت قرار می‌دهید.
  •       مشتری محصول را می‌خرَد و پولش را به‌صورت آنلاین به شما می‌پردازد. سپس شما سفارش را به شرکت تولیدکننده یا عرضه‌کننده‌ای که با آن همکاری دارید، ارسال می‌کنید و در ازای این معامله، مبلغی را دریافت می‌کنید.
  •       در مرحله آخر، عرضه‌کننده یا تولیدکننده، خودش محصول را به مشتری تحویل می‌دهد و فرایند فروش به پایان می‌رسد.
همچنین بخوانید:  درآمد میلیونی از اینستاگرام یا الان یا هیچوقت

دراپ شیپینگ به‌عنوان یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  •       به سرمایه‌گذاری خاصی برای شروع کار نیاز ندارد.
  •       از هزینه‌های انبارداری، کنترل موجودی و … خبری نیست.
  •       در قبال تحویل محصول به مشتری مسئولیتی ندارد و این یعنی از تقبل هزینه‌های حمل‌ونقل معاف هستید.
  •       ارتباط مستقیم با مشتریان کمکتان می‌کند که تصویر برند اختصاصی خودتان را در ذهن آن‌ها خلق کنید.
  1. تولید محتوا!

اگر تولید محتوا را اساس و شالوده‌ی کسب درآمد آنلاین بدانیم، اغراق نکرده‌ایم. توانایی جستجوی پویا و مهارت در خلق جملات گیرا و مخاطب پسند یکی از ارزنده‌ترین (اگر نگوییم ارزنده‌ترین) مهارت‌های فضای کسب‌وکار آنلاین است. جلب‌توجه مخاطبین، محوریت همه فعالیت‌های اقتصادی آنلاین است و محتوای خوب و فنی، یگانه ابزار نیل به این هدف است. فرقی نمی‌کند در چه عرصه‌ای فعالیت دارید. آنچه اهمیت دارد این است که باید قبل از عرضه‌ی هر کالا یا خدمت به مشتری، ابتدا محتوا را به وی عرضه کنید. باید پیش از آنکه خریدار را متقاعد به خرید محصول کنید، وی را به پذیرش آنچه می‌گویید، مجاب نمایید و آنچه می‌گویید، در واقع همان محتواست. محتوا، پادشاه قلمرو تجارت آنلاین است و تولید محتوا مهارتی است که در عصر حاضر، بازار تقاضا برای آن از هر خدمت دیگری، پررونق‌تر است.

بنابراین اگر در زمینه تولید محتوا مهارت متمایزی دارید، می‌توانید از بابت موفقیتتان در مسیر کسب درآمد آنلاین اطمینان داشته باشید. با رشد فزاینده وب‌سایت‌ها و تبدیل فروشگاه‌های فیزیکی به فروشگاه‌های الکترونیک، حالا وبمسترها برای تسخیر جایگاه‌های برتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوگر، پیش و بیش از هر چیز در جستجوی محتوای ناب و محتوانگارِ خبره هستند و حاضرند در ازای دریافت آن، مبالغ قابل‌توجهی به شما پرداخت کنند.

البته این مهارت الزاماً به آن معنا نیست که در ازای دریافت پول، قرار است صرفاً برای دیگران بازاریابی محتوا کنید. توانمندی در حوزه تولید محتوا این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید برای خودتان نیز کار کنید! مثلاً می‌توانید با انتخاب یک زمینه تجاری خاص که در آن مهارت داشته یا به آن علاقه‌مند هستید، با تکیه بر هنر ارزشمندتان، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین تولید محتوا، برای وب‌سایت یا وبلاگتان مخاطب جذب کرده و سپس از طریق یکی از روش‌های گفته‌شده در قسمت‌های قبل به درآمد نجومی دست پیدا کنید.

 

 

مقالات خواندنی:

پولار شدن به روش دکتر کاویانی

هنر پس‌انداز کردن پول را یاد بگیرید!

۵ ایده خلاقانه پولساز خوب به جای تاکسیرانی بعد از ظهر

چه چیزهایی را برای ثروتمند شدن باید فدا کنیم؟

ایده‌ های خلاقانه پولساز / اقتصاد خلاق تحولی در کسب درآمد

بهترین راه‌های کسب درآمد از تلگرام در سال ۲۰۱۹ 

۶ مهارت اساسی درباره‌ی میلیونرهای خودساخته

دروغ‌های بازدارنده از رسیدن به موفقیت در زندگی

 

دوره های دکتر کاویانی

به چالش ۵ روزه یادگیری مسیر ثروت بپیوندید.

دکتر کاویانی یک دوره آموزشی ۴جلسه ای به نام «مدار ثروت» دارن، در این دوره دکتر کاویانی مسیر ثروتمند شدنی که خودشون طی کردن رو بهتون آموزش میدن.

اینستاگرام خودساخته

روزمرگی های دکتر کاویانی

تلگرام خودساخته

مطالب انگیزشی روزانه

اگه لذت بردی برای دوستات از طریق این دکمه ها بفرست.

همیشه پیگیر آموزش باش

دوره های رایگان

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت لینک دانلود