
کارآفرینان و کارفرمایان فارغ از اینکه کجا به دنیا بیایند همگی به یکزبان مشترک صحبت میکنند. آنها معانی متعددی از قبیل تمرکز، اندازهگیری و دیگر چیزها را بدون از دست دادن چیزی بهسرعت درمییابند؛ اما کارفرمایانی که به دنبال ساخت یک کسبوکار بینالمللی برای خودشان هستند، به چیزی بیشتر از یک روحیهی قوی نیاز دارند. آنها به مقداری دانش و استراتژی در مورد بازار جهانی نیز نیاز دارند. در اینجا به ۶ نکتهی مهم برای ساخت یک کسبوکار بینالمللی میپردازیم:
سروکله زدن با مردم دارای فرهنگهای مختلف و شناسایی اولویتهایی که با اولویتهای شما متفاوتاند، یک هنر محسوب میشود. خوشبختانه پاداشی که در مقابل این تلاش دریافت میکنید کاملاً ارزش دارد و در واقع شما هیچگونه ضرری متحمل نمیشوید. در ادامه ویدیویی برای شما اماده کردیم که ۷نکته مهم رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان را توضیح دادیم.